Κρατάει παντού και πάντα με οδική συμπεριφορά και χειρισμό που θα ντροπιάσει ακριβότερες κατασκευές.

Κρατάει παντού και πάντα με οδική συμπεριφορά και χειρισμό που θα ντροπιάσει ακριβότερες κατασκευές.

Κρατάει παντού και πάντα με οδική συμπεριφορά και χειρισμό που θα ντροπιάσει ακριβότερες κατασκευές.

Οδηγώντας – Φουλ επίθεση

Μικρή μοτοσυκλέτα ή μεγάλο μοτοσυκλετάκι; Από όποια οπτική γωνία και να το βλέπεις, το 390 Duke έχει τον δικό του τρόπο να σε γοητεύσει. Βλέπεις, ο αιχμηρός σχεδιασμός, που φωνάζει Kiska δεν σε αφήνει ασυγκίνητο, καθώς φέρνει στο μυαλό εικόνες από το τερατώδες 1290 Duke. Η θέση οδήγησης σημαδεύει την επιθετική οδήγηση, αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο είναι ταυτόχρονα ξεκούραστη και θα βολέψει αρκετούς σωματότυπους. Το επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ καυσίμων είναι πλέον ατσάλινο και εκτός από την αυξημένη χωρητικότητα του από τα 11 στα 13,4 λίτρα, συνεισφέρει και στην βελτίωση της εργονομίας, παρέχοντας περισσότερο χώρο για τα γόνατα. Σημαντικό μερίδιο ευθύνης στην βολική θέση έχει η πολύ άνετη σέλα, που δημιουργεί ευχάριστες συνθήκες παραμονής και για τον συνεπιβάτη. Το φαρδύ τιμόνι είναι σε σωστές διαστάσεις και εύκολο στο χειρισμό σε επιτόπιες μανούβρες αν και οι καθρέπτες προεξέχουν περισσότερο από το επιθυμητό. Ώρα για εκκίνηση και ο μονοκύλινδρος βγάζει ένα χαρακτηριστικό κροταλιστό ήχο που δεν μαρτυρά την δύναμη του. Τουλάχιστον στα χαμηλά, γιατί ψηλά βγαίνει το αγρίμι από μέσα του. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς και δεν κουράζει τα δάχτυλα στην πολύωρη χρήση και το σασμάν είναι βούτυρο, με τις σχέσεις να κουμπώνουν θετικά και με ακρίβεια. Το 390 ξεγλιστράει στην κίνηση της πόλης σαν μικρό διαολάκι,  με τις μαζεμένες διαστάσεις του και το άριστο ζύγισμα του, να παίζουν καθοριστικό ρόλο.  Η ευκολία στους ελιγμούς και τις αλλαγές κατευθύνσεων θυμίζουν μεγάλο παπί. Μπορεί στα χαρτιά να είναι 10 κιλά βαρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο φτάνοντας πλέον τα 149, αλλά καταφέρνει να γυρνάει σαν νόμισμα. Ο αναβάτης εισπράττει μια ανάλαφρη αίσθηση και σε συνδυασμό με το εξαιρετικό πλαίσιο που δείχνει ότι μπορεί να αντέξει τα πάντα, το 390 στα χέρια του μοιάζει με νυστέρι που εκτελεί κινήσεις χειρουργικής ακρίβειας. Στα φανάρια μεταμορφώνεται σε πυραυλάκι τσέπης και αν δεν έχετε πάνω από 500 κυβικά ανάμεσα στα πόδια σας, είναι μάταιο να προσπαθήσετε να το ακολουθήσετε. Η ροπή είναι αρκετή από τις χαμηλές και η δύναμη κορυφώνεται μετά τις 7.000 σαλ. Ακόμα και μετά τα 120 έχει αρκετή δύναμη για προσπεράσεις, ενώ παραμένει σταθερό και ακλόνητο μέχρι την τελική των 170 χιλιομέτρων. Ο μικρός Δούκας δείχνει και είναι μια ακριβή και ποιοτική κατασκευή. Αυτό πιστοποιείται αρχικά, από τον εξαιρετικό σε απόδοση κινητήρα που δουλεύει σαν καλοκουρδισμένο ελβετικό ρολόι και δεν μεταφέρει ανεπιθύμητους κραδασμούς στον αναβάτη. Στην εξίσωση μπαίνουν και τα εξαιρετικά περιφερειακά με τα οποία έχει εξοπλιστεί. Η ανάρτηση είναι βελτιωμένη σε όλους τους τομείς με τις στροφές να γίνονται μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για διασκέδαση. Το μπροστινό σε γεμίζει εμπιστοσύνη και σύντομα κινείσαι ταχύτατα χωρίς να το καταλάβεις. Τα ήδη πολύ καλά φρένα ανανεώθηκαν και επιβραδύνουν κάτι παραπάνω από αποτελεσματικά το 390. Πολύ καλά όχι μόνο σε αίσθηση αλλά και σε αποτελεσματικότητα. Στη λειτουργία supermoto απενεργοποιείται το ABS του πίσω τροχού και μπορείς να χαράξεις τη δική σου τροχιά. Ήρθε η ώρα του απολογισμού και πρέπει να τα βάλεις κάτω με χαρτί και μολύβι. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις κάποιο μείον. Αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του βεντιλατέρ, αφού ανάβει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μεταφέρει αρκετή ζέστη στον αναβάτη. Αντισταθμίζοντας το, η σκέψη πάει αυτόματα στο εκπληκτικό ΅Ά μοτεράκι΅Ά, βλέπε σούζες ακόμα και με δευτέρα στο σασμάν, το πολύ καλό πλαίσιο με τα απίστευτα περιφερειακά και την υποδειγματική οδική συμπεριφορά. Στα παραπάνω προσθέστε και την οικονομική κατανάλωση καυσίμου των 4,2 λίτρων / 100 χιλιόμετρα. Το 390 Duke είναι από εκείνες τις μοτοσυκλέτες που σου προκαλούν πανδαισία συναισθημάτων. Σε κάνει να νιώθεις σαν μικρό παιδί σε παιδική χαρά. Τελικά η διασκέδαση δεν κοστίζει μια περιουσία! 

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

  • Dimitris

    Έχετε στα μείον την λειτουργία του βεντιλατερ αλλά δεν αναγράφετε τι ακριβώς θέμα παρουσιάζει!

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Στο οδηγώντας, αν προσέξεις, γράφει τα εξής: «Αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του βεντιλατέρ, αφού ανάβει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μεταφέρει αρκετή ζέστη στον αναβάτη.»

        9