Πολύ άνετη και με περισσότερο υλικό η νέα σέλα, που θα κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη για μεγάλα διαστήματα. Κανένα παράπονο και από την πλευρά του συνεπιβάτη, ο οποίος δεν θα δυσκολευτεί να ακολουθήσει.

Μέσω του μπουτόν στο αριστερό μέρος του τιμονιού, γίνεται πλοήγηση στο μενού επιλογών. Το μοναδικό στην κατηγορία του και όχι μόνο που διαθέτει φωτιζόμενους διακόπτες.

Μέσω του μπουτόν στο αριστερό μέρος του τιμονιού, γίνεται πλοήγηση στο μενού επιλογών. Το μοναδικό στην κατηγορία του και όχι μόνο που διαθέτει φωτιζόμενους διακόπτες.

Aνεση – Εργονομία – Από μεγαλύτερη κατηγορία

Μπορεί να είναι ένα street μοντέλο σχεδιασμένο για αστικές συγκινήσεις, όμως τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Η σέλα έχει αλλάξει και είναι πλέον ψηλότερη με περισσότερο υλικό φτάνοντας στα 830 χιλιοστά. Αυτό δεν μείωσε καθόλου την ευκολία πρόσβασης, καθώς είναι φαρδιά στο πίσω μέρος και λεπτή μπροστά. Αρκετό είναι και το τμήμα που αναλογεί συνεπιβάτη, ο οποίος δεν θα παραπονεθεί ακόμα και σε μακρινές βόλτες. Διαφοροποιημένο είναι το εργονομικό τρίγωνο καθώς είχαμε επιπλέον αλλαγές και στο τιμόνι, με τις χειρολαβές να έρχονται πιο μπροστά και πιο πάνω. Τα ποδοστήρια με τη σειρά τους τοποθετήθηκαν πιο ψηλά και πίσω. Οι μανέτες είναι τώρα ρυθμιζόμενες σε 5 διαφορετικές θέσεις. Όλα τα παραπάνω συντελούν σε μια πιο επιθετική θέση οδήγησης, χωρίς όμως να κουράζει τον αναβάτη. Μοναδικό χαρακτηριστικό αποτελεί και η νέα οθόνη οργάνων των 5,2 ιντσών που μοιάζει με τάμπλετ και περιέχει πλήθος λειτουργιών. Μάλιστα, αλλάζει αυτόματα το χρώμα του background ανάλογα με το εξωτερικό φως. Ο αναβάτης μπορεί να πληροφορηθεί για διάφορες ενδείξεις, ενώ μέσω του εύχρηστου μενού μπορεί να την προσαρμόσει στα δικά του δεδομένα. Η πλήρως ψηφιακή οθόνη περιλαμβάνει στροφόμετρο σε αναλογικό στυλ, που αναβοσβήνει όταν πλησιάζεις στον κόφτη, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, βολτόμετρο και αυτονομία καυσίμου. Στο αριστερό μέρος του τιμονιού βρίσκεται ένας διακόπτης, μέσω του οποίου μπορείς να πλοηγηθείς εύκολα στο μενού επιλογών. Η οθόνη περιλαμβάνει και μια εξτρά λειτουργία το KTM My Ride. Μπορείς να συνδέσεις το κινητό σου μέσω Bluetooth και να χειριστείς τις τηλεφωνικές κλήσεις (μόνο τις εισερχόμενες) και την μουσική σου, χωρίς να χρειάζεται να πάρεις τα χέρια από το τιμόνι κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Όλοι οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι δίνοντας μια luxury εικόνα στο μικρό ΚΤΜάκι. 

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

  • Dimitris

    Έχετε στα μείον την λειτουργία του βεντιλατερ αλλά δεν αναγράφετε τι ακριβώς θέμα παρουσιάζει!

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Στο οδηγώντας, αν προσέξεις, γράφει τα εξής: «Αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του βεντιλατέρ, αφού ανάβει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μεταφέρει αρκετή ζέστη στον αναβάτη.»

        9