• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To σχέδιο που συνδέεται με την νέα ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα της Honda.

Honda: Σχέδια για νέα ηλεκτροκίνητη

 

Πλάνα για μια μικρή, sporty μοτοσυκλέτα με ηλεκτροκίνηση φαίνεται ότι κατοχύρωσε η Honda, φανερώνοντας τις προθέσεις της. Δείτε περισσότερα…

Με τον «πυρετό» της ηλεκτροκίνησης να καίει τον έναν κατασκευαστή μετά τον άλλον, στο δημοσιογραφικό στερέωμα έκανε την εμφάνιση του, ένα νέο σχέδιο που συνδέεται με την Honda. Αντικείμενο της πατέντας, μια νέα εξολοκλήρου ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.

Δείτε το επίμαχο σχέδιο, το οποίο εξασφάλισε το βρετανικό MoreBikes. H μοτοσυκλέτα φαίνεται μάλλον  και ίσως με αυτό τον τρόπο, να απευθύνεται και σε εντός πόλης χρήση –ίσως το πιο βιώσιμο περιβάλλον μέχρι τώρα, για ένα ηλεκτροκίνητο όχημα. Ας δώσουμε όμως βάση στις τεχνικές λεπτομέρειες του.

Αρχικά, ο κύριος όγκος της μπαταρίας βρίσκεται στο κέντρο του μοντέλου, μια τυπική λύση για κάτι τόσο μεγάλο και τόσο βαρύ.  Ο ηλεκτροκινητήρας, ωστόσο, βρίσκεται πάνω ακριβώς στην πλήμνη του οπίσθιου τροχού, σε ένα σύστημα απευθείας μετάδοσης της κίνησης στον τροχό. Μέσα από το σχέδιο, διακρίνεται ότι ειδική καλωδίωση διέρχεται από το ψαλίδι φτάνοντας στον πίσω τροχό.

Αυτό που προξενεί εντύπωση είναι ότι ανάλογο σύστημα διακρίνεται και στον εμπρός τροχό, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το μοντέλο θα εξοπλιστεί τουλάχιστον, με σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Με αυτό, όταν ο αναβάτης θα δίνει εντολή πέδησης ή θα κλείνει το γκάζι, μια γεννήτρια στο εσωτερικό του τροχού θα μετατρέπει την κινητική ενέργεια της μοτοσυκλέτας σε ηλεκτρική,  παρέχοντας την ξανά στην μπαταρία. Δεν γίνεται γνωστό ακόμα, αν ο εμπρός τροχός θα είναι και κινητήριος (σε συνεργασία με τον πίσω), ή θα χρησιμεύει μόνο για την ανάκτηση ενέργειας.

Επιστρέφοντας στο πίσω σύστημα, το ψαλίδι, το οποίο αποτελεί και την ανάρτηση του μοντέλου, συνδέεται με ένα αμορτισέρ απευθείας, σε μια διάταξη που θυμίζει την αυθεντική cantilever. Προσέξτε πόσο ψηλά και «μέσα» στην μοτοσυκλέτα, είναι το αμορτισέρ (με τον αριθμό 27).

Προφανώς, τα σχέδια αυτά φανερώνουν μια πρώιμη μορφή της μοτοσυκλέτας –κυρίως… κάτω από τα ρούχα της- και είναι βέβαιο ότι η εξέλιξη στην Honda συνεχίζεται και το τελικό μοντέλο θα διαφέρει αρκετά. Μην παίρνετε δηλαδή «τοις μετρητοίς», τα στοιχεία εξωτερικής εμφάνισης που διακρίνονται στα σχέδια. Πως όμως, θα θέλατε να είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda;  
 

 
  • Αντώνιος

    Αντί να εξελίξουν τους βενζινοκινητηρες να μην βγαζουν ρυπους, τους επιασε ο πονος για το περιβαλλον και καλα , με σκοπο να μας πουλανε την τεχνολογια με μικροτερο κοστος παραγωγης.

     

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

2