• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Honda SH350, PCX 125 & X-ADV 2021: Ετοιμοπόλεμα για καθημερινή δράση

Εξοπλισμένα με ηλεκτρονικά συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, δυνατούς και ταυτόχρονα οικονομικούς κινητήρες και εμφάνιση που δεν περνά απαρατήρητη, τα νέα μοντέλα Honda καλύπτουν κάθε απαίτηση στη καθημερινή μετακίνηση του αναβάτη.

Φέτος η Honda παρουσίασε τα νέα SH 350, PCX 125 και X-ADV ανανεώνοντας τη γκάμα με 3 απόλυτα ικανά μοντέλα καθημερινής μετακίνησης. Με πλούσιο εξοπλισμό, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και σύγχρονους κινητήρες θέτουν σοβαρή υποψηφιότητα για να μπουν στο γκαράζ σου και να κάνουν τις μετακινήσεις σου πιο άνετες από ποτέ. Ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Honda PCX 125



Το εμπρός μέρος είναι εντελώς διαφορετικό, με το ολοκαίνουργιο φωτιστικό σώμα να δεσπόζει στη μάσκα δίνοντας κάνοντας ξεχωριστή την εμφάνισή του. Αλλαγές στην σχεδίαση φαίνονται και στην περιοχή της ποδιάς - πατώματος, αλλά και στην ουρά ολοκληρώνοντας ένα πλήρες restyling, καθώς αλλάζει τόσο το φωτιστικό όσο και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη. Όλα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED. Νέα και ελαφρώς μεγαλύτερη είναι η εμπρός ζελατίνα, ενώ ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη έχει αυξηθεί και η σέλα είναι νέας σχεδίασης, με ύψος 764 χιλιοστών. Κάτω από την σέλα, ο χώρος έχει αυξηθεί κατά 2,4 λίτρα (σύνολο 30,4) και μπορεί να χωρέσει ένα κράνος full-face, όπως χαρακτηριστικά δηλώνεται. Το ντουλαπάκι της ποδιάς έχει πλέον θύρα USB-C για την παροχή ρεύματος, ενώ πλέον και το PCX φέρει το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί Smart Key, που ανοίγει και το προαιρετικό top-box των 35 λίτρων χωρίς την χρήση κλασικού κλειδιού. Ανασχεδιασμένο είναι και το καπάκι του ρεζερβουάρ, για πιο εργονομική αποθήκευση-τοποθέτηση του κατά τους ανεφοδιασμούς. Νέος είναι ο πίνακας οργάνων με μεγαλύτερες διαστάσεις και διαφορετική απεικόνιση των ενδείξεων οριζόντιας φιλοσοφίας. Ο κινητήρας αποδίδει 12,5 ίππους και 1,2 kgm ροπής και έχει ακόμα πιο μειωμένες τριβές στο εσωτερικό του. Χαρακτηρίζεται πλέον από μικρότερη διαδρομή εμβόλου ενώ πλέον εξοπλίζεται με τετραβάλβιδη κεφαλή. Σύμφωνα με την Honda, το μοντέλο έχει αυτονομία 385 περίπου χιλιομέτρων με μια κατανάλωση που δηλώνεται στα 2,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Για το 2021, ο κινητήρας εποπτεύεται και από σύστημα traction control, ενώ φυσικά συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5. Το σύστημα start-stop παραμένει ως έχει. 

Honda SH 350


 
Το SH350i είναι ένα σκούτερ που κάνει αισθητή την παρουσία του στο δρόμο, επισημαίνοντας την premium SH καταγωγή του με μία ολοκαίνουργια σχεδίαση που αντιγράφει την εμφάνιση του μικρότερου μοντέλου και best-seller της οικογένειας SH150i. O προβολέας LED διαθέτει τώρα διαχωρισμό της μεσαίας σκάλας σε δύο δέσμες, ενώ τα φώτα πορείας τοποθετούνται ψηλά, πάνω στο κέλυφος του τιμονιού, δημιουργώντας μια μοντέρνα, χαρακτηριστική εμφάνιση. Το επανασχεδιασμένο πίσω φανάρι LED και τα φλας τοποθετούνται ανάμεσα στις χειρολαβές συνεπιβάτη που τώρα κατασκευάζονται από αλουμίνιο. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα full-face κράνος, καθώς και μία νέα θύρα USB Type-C για εύκολη φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το επίπεδο πάτωμα του SH, εκτός από την εύκολη πρόσβαση του αναβάτη,  διευκολύνει τη μεταφορά φορτίων. Ο νέος πίνακας οργάνων LCD περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, ενώ όλες οι λειτουργίες του πίνακα ελέγχονται μέσω μπουτόν Α/Β στο αριστερό γκριπ. Στον εξοπλισμό του SH350i περιλαμβάνονται, η νέα λειτουργία αυτόματης ακύρωσης Emergency Stop Signal που αναβοσβήνει τα αλάρμ σε απότομο φρενάρισμα και το Smart Key για αυτόματη λειτουργία εκκίνησης και κλειδώματος σε ρεζερβουάρ, ντουλαπάκι και 35-λιτρο top box χωρίς τη χρήση κλειδιού. Ο νέος κινητήρας eSP+ του SH350i συνδυάζει άριστα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά με υψηλή ιπποδύναμη χάρη στην εφαρμογή τεχνολογιών μείωσης τριβών. Με αυξημένο κυβισμό στα 330κ.εκ χωρίς πρόσθετο συνολικό βάρος, αποδίδει αυξημένη ισχύ 29,2 ίππων στις 7.500σαλ., με μέγιστη ροπή αυξημένη στα 3,2 kg-m στις 5.250rpm. Το νέο SH350i διαθέτει σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC), το οποίο  ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω του ψεκασμού καυσίμου για ανάκτηση της πρόσφυσης  στον πίσω τροχό.

Honda X-ADV 



Η εμφάνιση του μοντέλου είναι τελείως διαφορετική, 
με πιο επιθετικές και λεπτές γραμμές σε όλη του την έκταση. Πολύ διαφορετικό είναι το μούτρο του μοντέλου με μεγαλύτερα και πιο γωνιώδη φωτιστικά σώματα, ενώ κάθε πλαστικό τμήμα του bodywork του μοντέλου έχει αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχο. Όλα τα φωτιστικά σώματα του είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα φώτα ημέρας DRL ρυθμίζονται αυτόματα με βάση τον περιβάλλοντα φωτισμό, ώστε να είναι διαρκώς στην απαραίτητη ένταση. Ο κινητήρας του μοντέλου συμμορφώνεται με Euro5 και χαρακτηρίζεται από αύξηση της ισχύος αλλά και του ορίου στροφών του. Πιο συγκεκριμένα, το μοτέρ κερδίζει 4 ίππους αγγίζοντας τους 58,6 στις 6.750 στροφές ανά λεπτό, με τον κόφτη να έχει ανέβει στις 7.000 στροφές ανά λεπτό. Η ροπή έχει παραμείνει στα 7 kgm, ενώ η Honda δηλώνει ότι οι 3 πρώτες σχέσεις του DCT κιβωτίου είναι κοντύτερες και οι 3 τελευταίες, μακρύτερες. Το γκάζι είναι τύπου Ride-by-Wire, με το μοντέλο να εξοπλίζεται με traction control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα και 4+1 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης κινητήρα: Standard, Sport, Rain και Gravel αλλά και την παραμετροποιήσιμη επιλογή User. Κάθε χαρτογράφηση επεμβαίνει και στην ρύθμιση αλλαγών του DCT, με την επιλογή User να δίνει την δυνατότητα 4 επιλογών, από την ομαλότερη στην πιο επιθετική αλλαγή ταχυτήτων. Εργονομικά και σε επίπεδο εξοπλισμού, οι αλλαγές είναι επίσης εκτενείς. Ο αναβάτης έχει στην διάθεση του μια νέα οθόνη TFT 5 ιντσών. Σε αυτή ενσωματώνεται σύστημα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο, το HSVC – Honda Smartphone Voice Control, που δίνει στον αναβάτη την δυνατότητα ελέγχου κλήσεων, μουσικής, πλοήγησης και μηνυμάτων μέσω της φωνής του και την χρήση ειδικού headset, αλλά δυστυχώς λόγω Google δεν λειτουργεί στη χώρα μας. Η σέλα έχει νέο σχεδιασμό για ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος, ενώ το ύψος της είναι ρυθμισμένο στα 820 χιλιοστά και το τιμόνι βρίσκεται στα 910 χιλιοστά. Κάτω από την σέλα, ο χώρος αποθήκευσης είναι φωτιζόμενος και μεγαλύτερος αγγίζοντας τα 22 λίτρα επιτρέποντας την τοποθέτηση ενός κράνους Full-Face, ενώ στην ποδιά υπάρχει ένα νέο ντουλαπάκι. Το X-ADV εξοπλίζεται και με σύστημα Smart Key, για χωρίς κλειδί ενεργοποίηση του μοντέλου και χειρισμό του Top Box.

Τα τρία μοντέλα μαζί με όλη τη γκάμα της Honda θα τα βρείτε στη Γ. Κουτσουμπός & Σία Ο.Ε που είναι επίσημη και εξουσιοδοτημένη κάθετη μονάδα και απαρτίζεται από μια ομάδα έμπειρων μηχανικών με εξειδικευμένες γνώσεις και μεράκι. Η συνεχής ενημέρωση πάνω στις εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες και η χρήση ειδικού εξοπλισμό που παρέχεται αποκλειστικά από την επίσημη αντιπροσωπία τους επιτρέπει όχι μόνο να ελέγξουν τη μοτοσυκλέτα σας, αλλά και να πιστοποιήσουν την εργοστασιακή λειτουργία της με απόλυτη ακρίβεια. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τη χρήση γνήσιων ανταλλακτικών της Honda που είναι τα μόνο που μπορούν να διασφαλίσουν την εργοστασιακή αξιοπιστία, εγγυώνται το άψογο service για να είστε σίγουροι ότι το όχημά σας είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και μπορεί να κυκλοφορεί με τη μέγιστη ασφάλεια.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Μιχαλακοπούλου 60, Αθήνα
T.K.:11528
Τηλέφωνο: 210-7709619
[email protected]

www.hondakoutsoubos.gr


 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »