Η θέση του τιμονιού και της σέλας δημιουργεί μια ευρύχωρη θέση οδήγησης.

Η δοκιμή της Honda SH 150i ABS Top Box

Οδηγώντας: Δεν θα θέλεις να κατέβεις

Το φυσικό στοιχείο του SH 150i είναι, σαφώς, το αστικό περιβάλλον. Εκεί νιώθει άνετα και το δείχνει. Χάρη στη μεγάλη διάμετρο των τροχών, περνάει με ευκολία πάνω από τις κακοτεχνίες των Ελληνικών δρόμων. Περιορισμός μπαίνει μόνο, από τις διαδρομές των αναρτήσεων. Αναβάτης και συνεπιβάτης δεν θα κάνουν ποτέ παράπονα για το επίπεδο της άνεσης, που προσφέρει η ευρύχωρη σέλα, καθώς, δεν θα τους κουράσει, ακόμα κι αν χρειαστεί να πάνε από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη. Το μικρό βάρος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού κάνουν τις μανούβρες παιχνιδάκι και πολύ δύσκολα θα ακινητοποιηθεί ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Η δύναμη του κινητήρα είναι αρκετή, ώστε το SH να επιταχύνει γρήγορα και να διατηρεί με ευκολία ταχύτητες της τάξης των 100 – 110 χλμ/ώρα σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας χωρίς ο αναβάτης να νιώθει οτι εμποδίζει την κίνηση ή οτι ζορίζει τον κινητήρα. 

Από εκεί και πάνω εμφανίζει κάποια “κουνήματα”, που δείχνουν οτι προτιμάει τις μικρότερες ταχύτητες. Με τους αποθηκευτικούς χώρους που διαθέτει, μπορείς να κουβαλήσεις και να έχεις τακτοποιημένα, όλα τα πράγματα που χρειάζεσαι καθημερνά και να περισσεύει χώρος. Η μέση κατανάλωση, κάνοντας χρήση του συστήματος Idle Stop, δεν ξεπέρασε τα 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει οτι σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων, η αυτονομία του μπορεί να αγγίξει τα 300 χιλιόμετρα.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!