
Benelli TRK 702: Πώς κατάφεραν οι Ιταλοί να δημιουργήσουν τον πιο οικονομικό κινητήρα της κατηγορίας
- Καίει μόλις 4,7λ/100χλμ, 400άρι scooter ή 700άρα μοτοσυκλέτα;
- Απαράμιλλο ιταλικό Design, μελετημένο ως προς την αεροδυναμική
-...
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: PCX125...Η καλύτερη πλευρά της πόλης!
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
| Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, SOHC παράλληλος 2-κύλινδρος, προδιαγραφών EURO5. |
| Κυβισμός | 745cc |
| Διάμετρος & Διαδρομή | 77mm x 80mm |
| Σχέση συμπίεσης | 10.7: 1 |
| Μέγιστη ισχύς | 58,6 Ps (43,1kW) @ 6.750rpm |
| Μέγιστη ροπή | 69Nm @ 4.750rpm |
| Χωρητικότητα σε λιπαντικό | 4L |
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | |
| Ψεκασμός | ΗλεκτρονικόςPGM-FI |
| Χωρητικότητα ντεπόζιτου | 14,1 L |
| Κατανάλωση καυσίμου | MT: 28.3km/l (WMTC mode) DCT: 28.3km/l (WMTC mode–Δοκιμή σε D-Mode) |
| ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
| Μίζα | Ηλεκτρική |
| Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V/11AH |
| ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος συμπλέκτη | MT:Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης DCT: Δύο υγροί πολύδισκοι υδραυλικοί συμπλέκτες |
| Τύπος κιβωτίου | MT: 6-τάχυτο Μηχανικό Κιβώτιο DCT: 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη |
| Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Τύπος | Ατσάλινο, σωληνωτό |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) | 2210mm x 846mm x 1330mm |
| Μεταξόνιο | MT: 1535mm DCT: 1535mm |
| Γωνία Κάστερ | 27° |
| Ίχνος Τροχού | 110mm |
| Ύψος Σέλας | 800mm |
| Απόσταση από το έδαφος | 145mm |
| Βάρος | MT: 214kg DCT: 224kg |
| ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
| Τύπος Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 120mm |
| Τύπος Πίσω | Monoshock αμορτισέρ, Pro-Link ψαλίδι, διαδρομή 120mm |
| ΤΡΟΧΟΙ | |
| Τύπος Εμπρός | Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο |
| Τύπος Πίσω | Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο |
| Διάσταση Ζάντας Εμπρός | 17M/C x MT3.50 |
| Διάσταση Ζάντας Πίσω | 17M/C x MT4.50 |
| Ελαστικό Εμπρός | 120/70-ZR17M/C (58W) |
| Ελαστικό Πίσω | 160/60-ZR17M/C (69W) |
| ΦΡΕΝΑ | |
| Τύπος ABS | 2-κάναλο ABS |
| Εμπρός | Κυματοειδής δίσκος 320mm με διπίστονη δαγκάνα και τακάκια συσσωματωμένου μετάλλου |
| Πίσω | Κυματοειδής δίσκος 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα και τακάκια χυτής ρητίνης |
| ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
| Όργανα | Ψηφιακό ταχύμετρο, στροφόμετρο με μπάρες, ρολόι, ένδειξη καυσίμου με μπάρες, δύο χιλιομετρητές, ένδειξη σχέσης κιβωτίου. Στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου και προειδοποιητική λυχνία θερμοκρασίας ψυκτικού. |
| Σύστημα προστασίας | HISS |
| Προβολέας | LED |
| Πίσω φως | LED |
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.