• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα νέα τεχνικά σχέδια που δημοσιεύθηκαν για τον κινητήρα της Honda. Προσέξτε πως ο κομπρέσορας ενσωματώνεται σε αυτά.

Τα νέα τεχνικά σχέδια που δημοσιεύθηκαν για τον κινητήρα της Honda. Προσέξτε πως ο κομπρέσορας ενσωματώνεται σε αυτά.

Τα νέα τεχνικά σχέδια που δημοσιεύθηκαν για τον κινητήρα της Honda. Προσέξτε πως ο κομπρέσορας ενσωματώνεται σε αυτά.

Τα νέα τεχνικά σχέδια που δημοσιεύθηκαν για τον κινητήρα της Honda. Προσέξτε πως ο κομπρέσορας ενσωματώνεται σε αυτά.

Honda: Κι άλλα σχέδια για τον «κομπρέσορα»!

 

Με ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες εμφανίζονται τα σχέδια για τον νέο, V2 κινητήρα της Honda με κομπρέσορα! Δείτε τις λεπτομέρειες της εφαρμογής που δημοσιεύθηκαν…

Μια νέα «μεγάλη ιστορία νέων» γεννιέται: Αυτή του υπερτροφοδοτούμενου V2 κινητήρα της Honda, που θα τοποθετηθεί σε ένα άγνωστο μέχρι τώρα, νέο μοντέλο. Το γερμανικό μέσο Motorrad δημοσίευσε περισσότερες φωτογραφίες, τεχνικής φύσης και εμείς τις βρίσκουμε αρκετά ενδιαφέρουσες ώστε να σας τις δείξουμε και εδώ.

Αρχικά, ο κομπρέσορας φαίνεται να είναι τύπου Roots, δηλαδή με δύο στροφεία με λοβούς που γυρίζουν ο το ένα αντίστροφα από το άλλο, σε άμεση εμπλοκή, πραγματοποιώντας την συμπίεση. Η συσκευή βρίσκεται ανάμεσα στους δύο κυλίνδρους, ενώ παίρνει κίνηση απευθείας από τον στροφαλοφόρο άξονα μέσω γραναζιών ή gear train, όπως αλλιώς λέγεται. Μάλιστα, όσοι κατείχαν ή έχουν οδηγήσει CB1 ή παλιά CBR και VFR, ξέρουν και… πως ακούγεται!

Ο κομπρέσορας πρακτικά βρίσκεται ακριβώς στις εισαγωγές των κυλίνδρων, μειώνοντας έτσι το μήκος των αγωγών αέρα και άρα, τις απώλειες. Η βενζίνη θα εγχέεται στους κυλίνδρους μέσω διπλών μπεκ, από τα οποία το ένα θα βρίσκεται μέσα στον θάλαμο καύσης (άμεσος ψεκασμός) και το άλλο στον αυλό εισαγωγής (έμμεσος ψεκασμός). Με αυτό τον τρόπο δίνεται μεγάλη ευελιξία στον έλεγχο του καυσίμου, ειδικά υπό συνθήκες υπερσυμπίεσης του εισαγόμενου αέρα.

Βλέπουμε λοιπόν, ότι το εν λόγω μοντέλο της Honda, το οποίο παραμένει προς το παρόν μόνο στα χαρτιά, θα είναι ιδιαίτερα εξελιγμένο τεχνολογικά. Από τα σχέδια που έχουμε δει στο παρελθόν, η μορφή της μοτοσυκλέτας αναμένεται να θυμίζει πολύ το Ducati Monster: Δικύλινδρος κινητήρας με trellis πλαίσιο και μια αναμενόμενη ρετρό εμφάνιση, όπως ισχυρίζονται κάποιες ξένες πηγές.

Το μεγάλο ερώτημα είναι το εξής: Πότε θα δούμε την νέα μοτοσυκλέτα; Και τι θα είναι τόσο σημαντικό σε αυτή; Διότι μιλώντας για ένα τόσο μεγάλο νέο από μεριάς Honda, είναι σίγουρο ότι θα απασχολήσει έντονα το κοινό και τον ειδικό τύπο. Θα είναι το νέο μοντέλο, η απάντηση στις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων; Θα είναι μια μοτοσυκλέτα επίδειξης τεχνολογίας; Θα είναι... όλα τα παραπάνω; Μάλλον θα αργήσουμε αρκετά να μάθουμε. 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ