• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα σχέδια που η Honda κατοχύρωσε. Προσέξτε το ταμπούρο εμπρός που διακρίνεται εύκολα.

Honda: Κατοχυρώνει σύστημα φρένων με…ταμπούρα!

 

Ένα νέο σύστημα πέδησης από την Honda, που θέλει να κάνει χρήση δύο… ταμπούρων αντί για δισκόφρενα εμφανίστηκε σε πατέντες! Δείτε περισσότερα…

Κάποιες νέες πατέντες από την Honda, οι οποίες έχουν να κάνουν με νέο σύστημα φρένων για νέα μοντέλα, σίγουρα θα προκαλέσουν συζήτηση. Και, προτού εμβαθύνουμε περισσότερο στην ανάλυση των όσων κατατίθενται, μας προκαλείται μια ερώτηση την οποία θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας: Ζούμε εποχή «εμπρός προς τα πίσω» στην μοτοσυκλέτα;  

Ας δούμε όμως το θέμα. Η Honda φαίνεται πως κατέθεσε για κατοχύρωση, ένα νέο σύστημα φρένων, για μοτοσυκλέτα, το οποίο δεν χρησιμοποιεί δισκόφρενο, σε κανέναν τροχό. Αντίθετα, στα σκίτσα εμφανίζονται δύο ταμπούρα, μηχανικής ενεργοποίησης, για τον εμπρός και τον πίσω τροχό. Μάλιστα, προβλέπεται και σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας τους, με κατάλληλο μοχλισμό των μηχανισμών ελέγχου του πίσω και του εμπρός ταμπούρου. 

Όπως αναφέρουν αμερικανικές πηγές, το νέο σύστημα που η Honda κατοχυρώνει αφορά νέα μοντέλα ιδιαίτερα χαμηλού κόστους (και ανάλογης τελικής τιμής δηλαδή), προφανώς για εξυπηρέτηση καθημερινών αναγκών μετακίνησης. Αυτό άλλωστε δηλώνει, αν μη τι άλλο, και η μορφή της μοτοσυκλέτας που βλέπουμε στην πατέντα: Θυμίζει το CB125 και φέρει αερόψυκτο κινητήρα.

Σαφώς η χρήση των απλούστατων (πλέον) αλλά και απαρχαιωμένων (πλέον) ταμπούρων, μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του κόστους μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας, η οποία μπορεί να απευθύνεται και σε αγορές με ανάλογες απαιτήσεις. Και για να λέμε και τα των δύο πλευρών, αποκλείεται (ελπίζουμε) τα εμπρός ταμπούρα να επιστρέψουν σε μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερες απαιτήσεις πέδησης.

Εμείς όμως δεν γίνεται να μην σταθούμε, στο εξής ζήτημα: Είναι δυνατόν, εν έτει 2019, να βλέπουμε ακόμα και σαν ιδέα, χρήση ταμπούρου σε εμπρός τροχό μοτοσυκλέτας; Πείτε μας την άποψή σας. 
 

 
  • Teo

    Σε ποιότητα, όσο αφορά τον χώρο καύσης, στα φρένα και στα λάστιχα, δεν κάθεσαι να σκεφτείς για οικονομία αλλά για αξιοπιστία. Μάλλον ξεχνάνε ότι στέκεται η ζωή μας πάνω σε δύο ρόδες. Και μη μου πείτε ότι "έλα ρε φίλε... Για κάνα παπάκι 50αρακι θα είναι για να πουλήσει τρελά για μετακίνηση εντός πόλης με καμιά 600-800€ καινούριο " Ακόμα κι έτσι να είναι, ένα 50αρακι μπορεί να αναπτύξει 40-50 χιλιόμετρα. Και αν νομίζεις ότι με τόσα χιλιόμετρα θα βγεις αλώβητος αν πέσεις, απλά δεν έχεις πέσει ποτέ σου. Κανονικά δεν θα έπρεπε να επιτρέπουν βάση νόμου κάποιες παλιές τεχνολογίες για λόγους ασφαλείας. Και αν κάνει η Honda κάτι τέτοιο, απλά θα φάει εμπάργκο από εμένα προσωπικά για αυτή την επιλογή της.

      6

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ