• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτό είναι το νέο Honda H Ness CB350, όπως εμφανίστηκε σε ινδικές ιστοσελίδες.

Honda H Ness CB350: Αποκαλύφθηκε

 

Παρουσιάστηκε μια ακόμα «νεορετρό» μοτοσυκλέτα από την Honda, η οποία θα διατεθεί στην αγορά της Ινδίας και θα ανταγωνιστεί την Royal Enfield. Πως σας φαίνεται;

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

HONDA: Νέο SH 150 μάθε περισσότερα

Η Ινδία, η μεγαλύτερη αγορά μοτοσυκλέτας του κόσμου, έχει δικές της απαιτήσεις και οπωσδήποτε διαφορετικά δεδομένα  από τις περισσότερες «δυτικές» αγορές. Εκεί, κυριαρχούν μοτοσυκλέτες όπως οι ρετρό Royal Enfield, έτσι η Honda έπρεπε να κάνει στοχευμένο βήμα, παρουσιάζοντας μια νέα μοτοσυκλέτα για την ινδική αγορά. Αυτή εδώ, λοιπόν, είναι η νέα H Ness CB350.
 
Το νέο μοντέλο ακολουθεί σαφώς τις ρετρό σχεδιαστικές απαιτήσεις, με ένα κυκλικό φωτιστικό σώμα εμπρός, μονοκύλινδρο και αερόψυκτο στα 348 κυβικά, αρκετό χρώμιο και μονοκόμματη σέλα. Όμως, όπως χαρακτηριστικά ανακοινώνεται, το νέο μοντέλο έχει αρκετή τεχνολογία του «σήμερα» που δεν θα περίμενε κανείς, να συναντήσει σε τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα!
 
Επί παραδείγματι, το H Ness CB350, φέρει Traction Control (με την ειδική ονομασία της Honda, δηλαδή HSTC), φώτα LED, δυνατότητα συνδεσιμότητας με Bluetooth και σύστημα αναγνώρισης φωνής, το οποίο ο αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει για την πραγματοποίηση λειτουργιών στο κινητό του τηλέφωνο. To όργανο του μοντέλου είναι ηλεκτρονικό, με αναλογικής απεικόνισης ταχύμετρο και μια LCD οθόνη, για τον έλεγχο των υπόλοιπων λειτουργιών.
 
Ο κινητήρας είναι τύπου «μεγάλης διαδρομής» μονοκύλινδρος, αποδίδοντας 22 ίππους και 3 kgm ροπής , με αντικραδασμικό άξονα για μείωση των δονήσεων προς τον αναβάτη. Ο κινητήρας φέρει ένα σύστημα εξάτμισης με ειδικά σχεδιασμένη ακουστική, ώστε ο παραγόμενος ήχος να θυμίζει το «αυθεντικό Thumper», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν στα ινδικά μέσα ενημέρωσης. To σασμάν είναι 5 σχέσεων και φέρει επίσης, συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης.
 
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι ατσάλινο ημί-διπλο, ενώ στις αναρτήσεις χρησιμοποιείται πιρούνι και διπλά αμορτισέρ. Τα φρένα του αποτελούνται από δύο δίσκους 310 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, τα οποία ενώνονται σε σύστημα ABS δύο καναλιών. Η μοτοσυκλέτα ανακοινώνεται ότι ζυγίζει 181 κιλά.
 
Πως σας φαίνεται; Για θέμα συζήτησης, σας αφήνουμε αυτό για το τέλος: Η τιμή της στην Ινδία, αντιστοιχεί σε περίπου 2.200 ευρώ!
 

 
  • ΜΙΧΑΛΗΣ

    Με τέτοια μυαλά στην Χόντα (και στους άλλους θαμώνες του big 4 της Ιαπωνίας)... οι Κινέζοι (και οι Ινδοί) θα τους πάρουν παραμάζωμα. 350 κυβικά (μονοκύλινδρος ....) και απόδοση 22 αλογάκια!!!!!!!! όταν άλλοι έχουν μοτεράκια (300-350κε) που βγάζουν 35+ άλογα. Κρίμα διότι η σχεδίαση του τα σπάει (είναι αυτό που ζητάνε οι περισσότεροι .... το αυθεντικό old school στρογυλοφάναρο), ασχέτως αν η μόδα προτάσσει την δημιουργία πρωτίστως ADV μοντέλου (σαν τα αντίστοιχα SUV των τετράτροχων φίλων μας). Αποτέλεσμα αυτών των κινήσεων είναι οι Κινέζοι να παίζουν μόνοι τους μπάλα σε αυτά τα χωράφια των μικρών κυβικών εκατοστών (έως 400) και λογικό είναι να αποκτούν μερίδια αγοράς και να κατακτούν πρωτιές σε αγορές (πρόσφατο παράδειγμα η επιτυχία του Τ310 που κατέλαβε την 1η θέση ταξινομήσεων στην κατηγορία των μοτοσυκλετών, στην Ελλάδα για το 2019).

     
  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Παιδια,φανταστειτε να εφερνε αυτο το μηχανακι η honda με τιμη γυρω στα 3.500. Ολοι οι παλιοι,οπως ο υποφαινομενος που ηξεραν τα cb250n και cb400n super dream,θα επαιρναν σιγουρα απο ενα.Μακαρι, αν και η αντιπροσωπεια εδω δεν μας εχει συνηθισει σε καποιο προσιτο μηχανακι.Παντως ειμαι σιγουρος οτι θα τα "εσπαγε" ακομα και αναμεσα στους νεοτερους

      10