Το σχέδιο της Honda για την νέα της τεχνολογία: Η κάμερα που κοιτά στον αναβάτη φαίνεται ξεκάθαρα εδώ.

Και εδώ μια λεπτομερής ματιά, στο σύστημα επέμβασης στο τιμόνι.

Honda: Έρχεται ο «αυτόματος πιλότος» στις μοτοσυκλέτες

Ένα ριζοσπαστικό σύστημα υποβοήθησης οδήγησης για δίκυκλα οχήματα φαίνεται πως ετοιμάζει η Honda, αλλάζοντας τα δεδομένα χρήσης των ραντάρ σε μοτοσυκλέτες. Δείτε περισσότερα…

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!

Βρετανοί δημοσιογράφοι του δικτύου της Bennetts, παρουσίασαν πριν λίγες ώρες νέα σχέδια πατέντας από την Honda, που αποκαλύπτουν ένα ιδιαίτερα μεγαλεπήβολο Project. Πιο συγκεκριμένα, η Honda φαίνεται να δουλεύει σε ένα πολύ προχωρημένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης, που θα έχει και λειτουργίες… αυτόματου πιλότου!
 
Πως όμως θα γίνεται αυτό; Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά και δημοσίευσαν και οι Βρετανοί συνάδελφοι μας, το σύστημα θα χρησιμοποιεί πομπούς ραντάρ εμπρός και πίσω, ώστε να «διαβάσει» την κατάσταση της κίνησης και των άλλων οχημάτων, στον εκάστοτε δρόμο. Το σύστημα θα επεμβαίνει τόσο στο γκάζι όσο και στα φρένα, ώστε να διατηρεί τις ανάλογες αποστάσεις από τα άλλα οχήματα, κάτι που ήδη έχει ανακοινωθεί σε ανάλογα συστήματα άλλων εταιρειών, όπως της Ducati και της BMW, που τα παρουσίασαν πριν λίγες ημέρες.
 
Η βασική διαφορά της πρότασης της Honda, έγκειται στο σημείο εισαγωγής μηχανισμού για τον αυτόματο έλεγχο του τιμονιού από τον υπολογιστή της μοτοσυκλέτας. Ένα σύστημα σερβομηχανισμού, συνδέεται μέσω αλυσίδας και γραναζιών με το τιμόνι προσφέροντας δυνατότητα ελέγχου του, σε καταστάσεις όπως αποφυγή κινδύνου, μείωση της επίδρασης των πλευρικών ανέμων στην μοτοσυκλέτα, ακόμα και για υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και, στο μέλλον, αυτόνομη οδήγηση με σύστημα πλοήγησης.
 
Μην ξεχνάτε ότι η Honda, έχει παρουσιάσει ήδη την Concept μοτοσυκλέτα που μπορεί να στέκεται μόνη της όρθια, με μικροκινήσεις του τιμονιού, οπότε η τεχνολογία επέμβασης στο τιμόνι υπάρχει με σαφήνεια. Το σύστημα που εμφανίζεται σε αυτή την πατέντα, φέρει επίσης μια κάμερα που κοιτάζει τον αναβάτη – προφανώς αναλύοντας την στάση του σώματος του και το επίπεδο συγκέντρωσης-σωματικής κόπωσης του, όπως συμβαίνει με πολλά εξελιγμένα αυτοκίνητα σήμερα.
 
Που το πάει λοιπόν η Honda; Καθώς η εταιρεία έχει μια μακρά παράδοση επιθυμίας για τεχνολογική πρωτοπορία σε όλα τα επίπεδα, επιδεικνύει τις δυνατότητες της στο επόμενο επίπεδο της χρήσης ηλεκτρονικών, ραντάρ και τεχνολογίας υποβοήθησης. Φυσικά, ένα σύστημα τόσο πολύπλοκο όσο αυτό που φαίνεται από την πατέντα, χρειάζεται αρκετά χρόνια να τελειοποιηθεί και να εφαρμοστεί, όμως οι καιροί δείχνουν ότι στο μέλλον οι μοτοσυκλέτες θα είναι αρκετά διαφορετικές, από αυτά που ξέρουμε.
 

KTM
PAPALEXANDRAKIS