Εξονυχιστική ματιά στο νεο μοντέλο, μέσα από τα τεχνικά σχέδια της πατέντας.

Εξονυχιστική ματιά στο νεο μοντέλο, μέσα από τα τεχνικά σχέδια της πατέντας.

Εξονυχιστική ματιά στο νεο μοντέλο, μέσα από τα τεχνικά σχέδια της πατέντας.

Honda: Δεν κρύβεται το νέο turbo naked!

Δρομολογούνται, από ότι φαίνεται τα σχέδια της Honda για ένα υπερτροφοδοτούμενο γυμνό μοντέλο. Δείτε περισσότερα…

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Λίγους μήνες μετά την πρώτη τους εμφάνιση, τα σχέδια της νέας μοτοσυκλέτας της Honda βλέπουν ξανά το φως της δημοσιότητας. Το βρετανικό More Bikes εξασφάλισε περισσότερες εικόνες, αλλά και πληροφορίες οι οποίες θα συζητηθούν. Πιο συγκεκριμένα, η Honda ετοιμάζει επίθεση με… κομπρέσορα, στα naked, κάτι  που θα είναι η πρώτη που θα επιχειρήσει, με βάση τα ως τώρα δεδομένα της αγοράς.

Οι εικόνες απεικονίζουν, σύμφωνα με τους Βρετανούς συναδέλφους μας, τα τελικά σχέδια της μοτοσυκλέτας, όχι μόνο ως μορφή, αλλά και ως μηχανολογικό υπόβαθρο. Ας προσέξουμε λοιπόν, αρκετά σημεία που προκαλούν την εντύπωση.

Φυσικά, ξεχωρίζει ο κομπρέσορας, ο οποίος διακρίνεται ανάμεσα στους δύο κυλίνδρους, στα σχέδια. Φαίνεται και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε αυτόν –τα ευμεγέθη καπάκια που ξεκινούν από το ύψος του στροφάλου και φτάνουν σε αυτόν.



Κάτι που μας εντυπωσίασε, είναι ότι το μοντέλο μοιάζει αρκετά…Ducati, για Honda! Δείτε την αρχιτεκτονική πλαισίου-υποπλαισίου που εμφανίζεται στα σχέδια. Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και ιδιαίτερα μικρού μεγέθους, ενώ το υποπλαίσιο είναι τοποθετημένο επί του κινητήρα.  Επιπλέον, βλέπουμε πως ο κινητήρας χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική ενός εκκεντροφόρου ανά κύλινδρο, κάτι που μπορεί ίσως να σημαίνει δύο βαλβίδες ανά κεφαλή! Όλες οι παραπάνω λύσεις χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια, στα μοντέλα Monster της Ιταλικής εταιρείας.



Ας μην ξεχάσουμε, ότι η Honda έχει ανακοινώσει την επικείμενη άφιξη ενός «special μοντέλου μεσαίου κυβισμού, που θα ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας». Μπορεί το μοντέλο των σχεδίων, να είναι αυτό; Καθόλου απίθανο, θα λέγαμε εμείς. Περιμένουμε και περισσότερα.