Τα σχέδια της Honda για την αεροδυναμική ουρά.

Τα σχέδια της Honda για την αεροδυναμική ουρά.

Τα σχέδια της Honda για την αεροδυναμική ουρά.

Honda: Βάζει «φτερά» και στο πίσω μέρος!

Αεροδυναμικά βοηθήματα και στο πίσω μέρος των μοτοσυκλετών φαίνεται να μελετά η Honda βάσει σχεδίων πατέντας. Δείτε περισσότερα.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Η Honda φαίνεται ότι «ψάχνεται» με την αεροδυναμική και… στην πίσω πλευρά, δείχνοντας έναν ιδιαίτερο ζήλο στην ανάπτυξη του νέου «big thing» (όπως όλα δείχνουν) στις μοτοσυκλέτες. Με βάση τις τελευταίες πατέντες, που «αλίευσε» το βρετανικό περιοδικό BikeSocial, η Honda έχει αναπτύξει διατάξης αεροδυναμικής επενέργειας για τοποθέτηση και στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.
 

Τα σχέδια που δημοσιεύθηκαν απεικονίζουν μια νέα ουρά, με τα κατάλληλα ανοίγματα και το χαρακτηριστικό σχήμα, ώστε να δρα σαν «πτέρυγα» στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Το όφελος αναφέρεται ως διπλό: Και η αεροδυναμική αντίσταση της ουράς μειώνεται αφού ο αέρας περνά από μέσα της, και η ροή αυτή ακριβώς δρα πιέζοντας την ουρά προς τα κάτω.
 
Στο κείμενο της πατέντας η Honda αναφέρει μια «μοτοσυκλέτα με 4κύλινδρο κινητήρα» που πιθανόν την χρησιμοποιεί, ενώ τα σχέδια βασίζονται στην απεικόνιση μιας CB1000R της προηγούμενης γενιάς. Φυσικά και τα σχέδια αυτά είναι ενδεικτικού χαρακτήρα, αλλά με την Honda να «ορίζει» την μοτοσυκλέτα στην οποία η ουρά θα τοποθετηθεί, αναμφίβολα δημιουργούνται κάποιες προσδοκίες και σενάρια. Λέτε αυτό να είναι ένα μέρος της νέας Hornet, που συζητάται εκτενώς τα τελευταία χρόνια;
 
Το πιο εντυπωσιακό και –καλοπροαίρετα- φαιδρό στοιχείο της πατέντας, είναι ότι η Honda κατοχύρωσε, μαζί με την ουρά, και ένα… ειδικό βαλιτσάκι στο ανάλογο σχήμα, το οποίο θα τοποθετείται ΑΚΡΙΒΩΣ στα αεροδυναμικά ανοίγματα! Δείτε το σχέδιο παρακάτω:


 
Τι περιμένουμε λοιπόν από την Honda; Ο καιρός μόνο θα δείξει, ωστόσο βλέπουμε ότι οι τάσεις για ανάπτυξη των αεροδυναμικών γίνονται ισχυρότερες όσο περνάει ο καιρός…

(Φωτό: BikeSocial)