Έναν νέο τύπο μπαταρίας για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα του μέλλοντος, προτείνει η Gelion.

Έναν νέο τύπο μπαταρίας για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα του μέλλοντος, προτείνει η Gelion.

Ηλεκτροκίνηση: Οι μπαταρίες που θέλουν να αντικαταστήσουν το λίθιο

Η ραγδαία άνοδος της ηλεκτροκίνησης, τα τελευταία χρόνια, σήμανε και μια άνευ προηγουμένου αύξηση της ζήτησης σε λίθιο, σε ρυθμό που η προσφορά δεν μπορεί να προλάβει την ζήτηση.

Και όπως όλοι ξέρουμε, φαινόμενα σαν αυτό διαταράσσουν την εφοδιαστική αλυσίδα, αυξάνουν τις τιμές και, τελικά, το κόστος των ηλεκτρικών δικύκλων. Η Αυστραλιανή Gelion Technologies, πιστεύει ότι έχει στα χέρια της, ένα χαρτί που μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Τεχνολογία βρωμίου-ψευδαργύρου, η απάντηση

Η πρόταση της Gelion επικεντρώνεται σε δύο υλικά τα οποία είναι πολύ πιο εύκολα να αποκτηθούν και δραματικά φθηνότερα, αλλά και πολύ λιγότερο επικίνδυνα από το λίθιο. Πρόκειται για το βρώμιο και τον ψευδάργυρο, τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν, για μπαταρίες μεγάλης ροής ρεύματος. Ο τρόπος που η Gelion έχει χρησιμοποιήσει τα δύο υλικά είναι ως εξής: αρνητικά φορτισμένες πλάκες ψευδαργύρου, μαζί με θετικά ιόντα βρωμίου, με ειδικές μεμβράνες και το gel με την «μυστική συνταγή» της Gelion να την ολοκληρώνουν. Αυτό το Gel, είναι και σημαντικός παράγοντας στην σταθερότητα της μπαταρίας αυτής, αφού η εταιρεία ισχυρίζεται ότι διατηρεί την πλήρη χρηστικότητα της, σε θερμοκρασίες από -15 έως και 50 βαθμούς Κελσίου, αλλά και εξαλείφει τον κίνδυνο ανάφλεξης.
 

Μεγάλη διαθεσιμότητα με υπόσχεση για χαμηλότερο κόστος

Όπως αναφέρει η Gelion, ο ψευδάργυρος είναι έως και 9 φορές περισσότερο διαδεδομένος σαν υλικό από το λίθιο, με ότι αυτό συνεπάγεται για το κόστος του. Κάτι που χρειάζεται ακόμα δουλειά, είναι η επιβεβαίωση αυτού του τύπου μπαταρίας, να ανταπεξέρχεται στις ανάγκες ταχείας φόρτισης, που είναι ο «κανόνας» σήμερα. Η Gelion, έχει δηλώσει ότι σκοπεύει να παρουσιάσει το πρώτο της όχημα με χρήση μπαταριών ψευδαργύρου-βρωμίου, μέσα στο 2023. Μόλις έναν χρόνο από σήμερα δηλαδή!

Υπόσχονται τέλος στην εξάρτηση από το προβληματικό λίθιο
-Τα υλικά της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι ευρέως διαδεδομένα
-Πολύ φθηνότερα και δεν πιάνουν καταστροφικές φωτιές όπως το λίθιο
-Σύντομα και σε δοκιμαστικό όχημα
Ποιες πιστεύετε ότι θα είναι οι μπαταρίες του μέλλοντος