• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτά είναι τα σχέδια της επερχόμενης Harley-Davidson 338R, που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο.

Αυτά είναι τα σχέδια της επερχόμενης Harley-Davidson 338R, που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο.

Αυτά είναι τα σχέδια της επερχόμενης Harley-Davidson 338R, που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο.

Αυτά είναι τα σχέδια της επερχόμενης Harley-Davidson 338R, που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο.

Harley-Davidson 338R: Ιδού τα πρώτα σχέδια!

 

Κυκλοφόρησαν ήδη στο διαδίκτυο τα σχέδια για την αναμενόμενη Harley-Davidson 338R. Θα είναι έτσι η νέα, μικρού κυβισμού Harley; Δείτε περισσότερα…

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

H Harley-Davidson εμφανίζεται αποφασισμένη (ακόμα) να προχωρήσει με το πλέον ριζοσπαστικό βήμα της ιστορίας της: Να παρουσιάσει μια μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα, με entry-level χαρακτηριστικά για νέους αναβάτες. Η είδηση γυροφέρνει το διαδίκτυο τουλάχιστον από πέρσι και, πριν από λίγες ώρες, αποκαλύφθηκαν και τα σχέδια που συνδέονται με την νέα Harley-Davidson 338R.
 
Τα σχέδια προέρχονται από ποικίλες πηγές παγκοσμίως καθώς πλέον θεωρείται επιβεβαιωμένο, ότι συνδέονται άμεσα με την νέα H-D 338R. Τα σχέδια έχουν κατατεθεί σε γραφείο πνευματικής ιδιοκτησίας στην Κίνα και έχουν ως credits μόνο την Harley-Davidson, κάνοντας την δηλαδή αποκλειστική ιδιοκτήτη αυτών των σχεδίων, που έχουν δημιουργηθεί In-house. Ας δούμε μαζί: Η συνεργασία της H-D με την Qianjiang δεν έχει αποκρυφθεί επ ουδενί και έτσι, η 338R είναι μηχανολογικά ουσιαστικά ταυτόσημη με την QJ350. Οι ομοιότητες τους όμως σταματούν εδώ.
 
Πιο συγκεκριμένα, το μοντέλο της Harley έχει μια σαφώς πιο επίπεδη σέλα και ευθύγραμμη ουρά, ενώ εντελώς διαφορετικό είναι το σχήμα του ρεζερβουάρ που συμφωνεί με τις σχεδιαστικές αρχές της αμερικανικής εταιρείας. Παράλληλα, εντελώς διαφορετική είναι η σχεδιαστική προσέγγιση στο μούτρο, με την Harley-Davidson να επιλέγει ένα κυκλικό φωτιστικό σώμα χωρίς πλαστικό περίβλημα ή «ζελατινάκι», ενώ παράλληλα το όργανο είναι κυκλικού σχήματος. Το τιμόνι έχει διαφορετική τοποθέτηση επίσης, όντας πιο χαμηλά και πιο «πίσω» για την υποστήριξη της ανάλογης θέσης οδήγησης.
 
Η συνεχής ροή των ειδήσεων γύρω από το Harley-Davidson 338R, δείχνουν (τουλάχιστον προς το παρόν), ότι η εταιρεία δεν έχει διακόψει ή εγκαταλείψει την μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα της, παρά το πλάνο αναδιάρθρωσης «The Rewire» που έχει ενεργοποιηθεί, την εγκατάλειψη του Bronx και το δραστικό «ψαλίδι» προσφερόμενων μοντέλων σε διάφορες χώρες. Περιμένουμε και περισσότερα…