• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η μοτοσυκλέτα αλλάζει. Τι δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο;

Τι αλλάζει μια για πάντα στα οχήματα που αγαπάμε; Με την εξέλιξη τα τελευταία χρόνια να είναι ραγδαία και τις τάσεις που έχουν διαμορφωθεί, πολλά στοιχεία της μοτοσυκλέτας δεν θα είναι ποτέ ξανά τα ίδια.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Οι αναλογικές ενδείξεις είδος προς εξαφάνιση

Ας ξεκινήσουμε με όσα ήδη έχουμε ξεκινήσει να τα βλέπουμε όλο και  λιγότερο. Το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε ότι τείνει να μπει στο χρονοντούλαπο, είναι οι πίνακες οργάνων με βελόνες. Το τέλος των αναλογικών οργάνων δείχνει, δεδομένου ότι ζούμε στην ψηφιακή εποχή και η ανάγκη για πληροφόρηση μέσω των συνεχώς εξελισσόμενων ηλεκτρονικών παραμέτρων, γίνεται όλο και μεγαλύτερη. Την κατάσταση καθυστερούν κάποια ρετρό μοντέλα που επιμένουν αναλογικά, αναγκάζονται όμως να εισάγουν συνδυασμό με αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις. Κι αν νομίζετε πως είναι μόνο ο πίνακας της μόνο κάποιων ακριβών μοντέλων, απλά ρίξτε μια ματιά στις πιο μικρές κατηγορίες. Το νέο GSX-R 250 διαθέτει μια πολύχρωμη μεγάλη οθόνη στη θέση του, όπως και μικρό ΜΤ -125 αλλά και το άρτι αφιχθέν G 310 GS. Μιλάμε για κανονικές μοτοσυκλέτες σε κανονικές τιμές.

Τα Led έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας

Αυτό που φαίνεται επίσης να εξαφανίζεται είναι οι συμβατικές λάμπες, οι οποίες έχουν αντικατασταθεί με τύπου LED και σε ορισμένες περιπτώσεις συνδυάζονται με φώτα ημέρας. Εκτός από το αισθητικό του πράγματος, αναβαθμίζουν και τον παρεχόμενο φωτισμό επιτρέποντας στον αναβάτη να έχει καλύτερη ορατότητα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού αλλά να είναι και ο ίδιος πιο άμεσα αντιληπτός από τους άλλους οδηγούς. Χρησιμοποιούνται όλο και πιο συχνά ακόμα και περισσότερο προσιτά μοντέλα. 

Keyless σύστημα και Bluetooth επικοινωνία σε όλο και περισσότερα μοντέλα

Περιττό μοιάζει να είναι πλέον και το κλειδί της μοτοσυκλέτας. Μια ειδική έξυπνη συσκευή επιτρέπει στον αναβάτη να εκκινήσει τον κινητήρα, ακόμα και αν έχει τα κλειδιά στην τσέπη. Στο ΧΜΑΧ 300 και το GSX-R 125 είναι μερικά παραδείγματα μικρών κατηγοριών με αυτή τη δυνατότητα. Η αλληλεπίδραση με τη μοτοσυκλέτα έχει δώσει νέες δυνατότητες στον οδηγό. Μέσω της διασύνδεσης με το smartphone, υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής διαφόρων παραμέτρων και η πλοήγηση σε ένα σωρό υπηρεσίες, όπως διαχείριση κλήσεων και μουσικής,  που διευκολύνουν τη ζωή του αναβάτη Αν και μοιάζει ακριβό προνόμιο, όλο και περισσότερες μοτοσυκλέτες εξοπλίζονται με αυτό το χαρακτηριστικό, όπως το νέο Duke 390. 

Οι καθρέπτες παραμένουν σταθερο χαρακτηριστικό κρατώντας τα προσχήματα

Αυτό που φαίνεται να επιμένει και να παραμένει σταθερό στη θέση του είναι οι καθρέπτες. Φθηνοί και λειτουργικοί, αποτελούν μία τεχνολογία που παρότι είναι ξεπερασμένη, σε σύγκριση με τις κάμερες και τα ραντάρ, θα συνεχίσει για αρκετά χρόνια, αν και το μέλλον είναι και πάλι προδιαγεγραμμένο. Ήδη σε μερικές χώρες επιτρέπεται η χρήση καμερών στη θέση των καθρεφτών.

Εσείς τι γνώμη έχετε; Τι άλλο βλέπετε να αλλάζει ριζικά; Ποιό χαρακτηριστικό νομίζετε έχει αρχίσει να εξαφανίζεται και τι παίρνει σιγά σιγά τη θέση του;  

  • Χρήστος

    Αυτό που πιστεύω είναι ότι η μοτοσικλέτα όπως και τα αυτοκίνητα έχουν χάσει την αίγλη τους...παλιά έβλεπες καθα εταιρεία ξεχώριζε από την άλλη βάση του σχεδιασμού της η των μηχανικών μερών και των επιδόσεων...τώρα όλα μοιάζουν ιδια, πανομοιότυπα... προσωπικά έχω μια μοτοσικλέτα μοντέλο 2001 και απ'ότι βλέπω με αυτό θα συνεχίσω.

      7
  • Νικολόπουλος Αλκιβιάδης

    Αυτό που μπορεί να γίνει είναι , στάνταρABS και συστήματα προστασίας του αναβάτη.

      1
  • Basil

    Πάντα θα υπάρχει χώρος για παλιές καλές μοτό. Άλλωστε η γκάμα πολλών εταιρειών αυτό δειχνει

      3
  • Ιωάννης Ζαδές

    Πάει καιρός που καταλάβαμε ότι η εξέλιξη δεν οδηγεί μπροστά ! Φτάνει πια εξέλιξη , πέφτουμε θύματα της ! Το καλό , δεν γίνεται καλύτερο αλλά χειρότερο !!!

      7
  • Νίκος

    Τα ελαστικά που δεν θα σκάνε, ταυτόχρονα όμως θα έχουν και κρατήματα,θα είναι μια πραγματική επανάσταση!!!

      10
  • Γιώργος Παπανικολάου

    Ο συνολικός όγκος μιας κανονικής σε κυβισμό (750cc πχ) μηχανής, έχει μικρύνει υποβαθμιζοντας έτσι το κύρος της... Πολύ πλαστικό... παντού γωνίες και μύτες... Έχει λείψει ή γραμμική αρμονία, τα μεγάλα και όμορφα ρεζερβουάρ.. οι μεγάλες σελες.. Έβλεπες μοτοσυκλέτες των 10ετιων '70 -' 80 πού ήταν έργα τέχνης.. κοσμήματα. Τι στο καλό αισθητική είναι αυτή ή σημερινή... δε μπορώ να τη καταλάβω.. Άσε πού γέμισε η αγορά Scooters κι ένα σωρό άσχετοι νομίζουν οτι έχουν κι αυτοί μηχανές....

      238