Η ανακοίνωση που εξέδωσε η Team Hero EBR (Erik Buell Racing) και ο ιδιοκτήτης/αναβάτης της Larry Pegram δεν εξηγεί και πολλά: “Αυτό πραγματικά είναι ένα πολύ πικρό χάπι που πρέπει να καταπιούμε, καθώς στην Pegram Racing ζούμε πάντα με τη φιλοσοφία του Ποτέ Μην Τα Παρατάς. Η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και βελτίωσε τα αποτελέσματά της από πέρυσι, φέρνοντας λίγη περηφάνια στην EBR και τη Hero. Ο Niccolo Canepa οδήγησε ως πρωταθλητής και πραγματικά εξέπληξε πολύ κόσμο με αυτά που έκανε πάνω στη μοτοσικλέτα μας. Είναι πολύ περήφανος από τη δουλειά που έκανε. Το μόνο σίγουρο είναι πως η Pegram Racing θα επιστρέψει και αυτό θα γίνει νωρίτερα από όσο νομίζετε.”
Ο Pegram είχε και κάτι να πει για τους εργαζόμενους της EBR που έχασαν τις δουλειές τους: "Δουλέψαμε σε στενή συνεργασία μαζί τους και όχι απλώς εκτιμήσαμε το πόσο υπέροχο είναι να αγωνιζόμαστε με μια πραγματική Αμερικανική Superbike, αλλά και το πόσο εντατικά και σκληρά αυτό το μικρό γκρουπ εργαζομένων στην EBR δούλεψε για να μας ετοιμάσει τις μοτοσικλέτες, να στηρίξει το αγωνιστικό μας πρόγραμμα και άλλους αγωνιζόμενους. Ελπίζουμε και αυτοί να επιστρέψουν σύντομα. Τους αξίζει να συνεχίσουν."
Όπως αντιλαμβάνεστε, ουδεμία κουβέντα περί της ταμπακιέρας. Οι φήμες που συνοδεύουν την είδηση στην παγκόσμιο Τύπο μιλούν για αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της Hero MotoCorp με αποτέλεσμα την απόσυρση της χρηματοδότησης της ομάδας. Το περίεργο είναι πως, μια μέρα μετά την ανακοίνωση χρεωκοπίας της Erik Buell Racing, ο Pegram με επίσημη δήλωσή του διαχώριζε τη θέση της ομάδας του, ισχυριζόμενος πως είχε λάβει όλες τις διαβεβαιώσεις ότι η χρηματοδότηση της αγωνιστικής ομάδας είναι εξασφαλισμένη. Είναι προφανές πλέον πως τα πράγματα άλλαξαν δραματικά την τελευταία εβδομάδα.
Η παραπάνω ανακοίνωση διανεμήθηκε μέσω email (από τη διεύθυνση pegramracing.com), ωστόσο δεν έχει δημοσιευτεί σε καμιά εταιρική ιστοσελίδα εκ των εμπλεκόμενων μερών: Ούτε στην Pegram Racing, ούτε στην Team Hero EBR (η οποία ιστοσελίδα είναι κενή), ούτε στη Hero MotoCorp. Περίεργο;
SYM ADX 300: Με 16 λίτρα ρεζερβουάρ , ABS , TCS και νέα μειωμένη τιμή στα 4.995 ευρώ
A1 μοτοσυκλέτες με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Χριστουγεννιάτικες προσφορές Aprilia και Moto Guzzi στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Balaclava advanced warmdry Oxford
Μποτάκι Spidi X-Adv Sport H2Out
REPSOL Qualifier Cleaner & Polish 400ml
Test Μεταχειρισμένου:Yamaha MT-07 (2021-2023)
E-RIDE LASER-45: Με GT σχεδιασμό, 140 χλμ. αυτονομία και 45 χλμ/ώρα τελική
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.