H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650
H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650
H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650
H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650
H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650
  • H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650
  • H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650
  • H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650
  • H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650
  • H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650

H Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Shotgun 650

Αισθητική και σχεδιασμός κλασικής μοτοσυκλέτας
Δικύλινδρος κινητήρας 648cc απόδοσης 47 ίππων
Αναρτήσεις από την Showa
Νέες διαστάσεις τροχών, 18 και 17 ίντσες εμπρός και πίσω

Αισθητική και σχεδιασμός κλασικής μοτοσυκλέτας

Η Royal Enfield αποκάλυψε τη νέα Shotgun 650 2024 που χρησιμοποιεί τον ίδιο δικύλινδρο κινητήρα 650 κυβικών που έχουμε δει και σε τρία άλλα μοντέλα της εταιρείας. Αφού προηγήθηκε η αποκάλυψη της Shotgun 650 Motoverse Edition, μίας περιορισμένης έκδοσης 25 κομματιών, αυτό το μοντέλο έρχεται για να βγει κανονικά στην παραγωγή. Ο σχεδιασμός της παραπέμπει σε κλασικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος με τις απαλές γραμμές της και το υψηλής ποιότητας φινίρισμά της, να της δίνουν την όψη μίας custom μοτοσυκλέτας.
 
 

Δικύλινδρος κινητήρας 648cc απόδοσης 47 ίππων

Ο κινητήρας της νέας Shotgun 650 είναι ο ίδιος δικύλινδρος εν σειρά 648cc απόδοσης 47 ίππων στις 7.250 σαλ και ροπής 52,3 Nm στις 5.650 σαλ που βρίσκουμε και στο Interceptor, το Continental GT και το Super Meteor 650. Παράλληλα το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είναι παρόμοιο με εκείνο του Super Meteor 650, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως στοιχείο ενίσχυσης της ακαμψίας του, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε ένα ψαλίδι που αποτελείται από 4 βραχίονες.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αναρτήσεις από την Showa

Οι αναρτήσεις παραμένουν Showa, όπως και στο Super Meteor 650, με τα πίσω διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση να έχουν διαδρομή 90 χλστ, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ μπροστά, έχει διαδρομή 120 χλστ και δεν έχει δυνατότητα ρύθμισης. Το σύστημα πέδησης παραμένει απαράλλακτο, με έναν μονό δίσκο εμπρός διαμέτρου 320 χλστ και ένα δίσκο 300 χλστ πίσω, με πλευστές δαγκάνες και στους δύο και φυσικά μονάδα ABS.  
 

Νέες διαστάσεις τροχών, 18 και 17 ίντσες εμπρός και πίσω

Τι αλλάζει από το Super Meteor 650; Αρκετά στοιχεία όπως το τιμόνι που είναι πιο φαρδύ και τοποθετείται χαμηλότερα, η σέλα η οποία έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στα 795 χλστ και γίνεται μονόσελη ξεβιδώνοντας απλώς 4 βίδες, η θέση οδήγησης με τα μαρσπιέ να τοποθετούνται πιο κεντρικά στην μοτοσυκλέτα, αλλά και το ρεζερβουάρ του οποίου η χωρητικότητα πέφτει από τα 15,7 στα 13,8 λίτρα. Παράλληλα έχει γίνει αλλαγή στις διαστάσεις των τροχών σε σχέση με το Super Meteor 650, από τις 19 και 16 ίντσες εμπρός και πίσω, στις 18 και 17 ίντσες αντίστοιχα ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι της Ceat σε διαστάσεις 100/90 εμπρός και 150/70 πίσω. Το βάρος της πλήρης υγρών είναι τα 240 κιλά ενώ θα είναι διαθέσιμη σε 4 χρωματισμούς: μπλε, μαύρο, σκούρο πράσινο και συνδυασμό άσπρου και μαύρου. Η τιμή της αναμένεται να είναι παρόμοια με εκείνη του Super Meteor στα 7.500 με 8.000 ευρώ.