GPX POPz

GPX POPz

Κομψό το μπροστινό φανάρι τεχνολογίας LED τοποθετημένο στην κολώνα και όχι στο τιμόνι.

Κομψό το μπροστινό φανάρι τεχνολογίας LED τοποθετημένο στην κολώνα και όχι στο τιμόνι.

Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω απ

Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω από τη σέλα.

Πρακτικοί και χρήσιμοι οι λεβιέδες της πίσω ανάρτησης για τη ρύθμιση της προφόρτισης.

Πρακτικοί και χρήσιμοι οι λεβιέδες της πίσω ανάρτησης για τη ρύθμιση της προφόρτισης.

Ο τετράχρονος κινητήρας είναι ελαστικός για χρήση μέσα στην πόλη και «τραβάει» από τις χαμηλομεσαίες στροφές.

Ο τετράχρονος κινητήρας είναι ελαστικός για χρήση μέσα στην πόλη και «τραβάει» από τις χαμηλομεσαίες στροφές.

GPX POPz: Προσιτό παπί με εκρηκτικό στυλ
  • GPX POPz
  • Κομψό το μπροστινό φανάρι τεχνολογίας LED τοποθετημένο στην κολώνα και όχι στο τιμόνι.
  • Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω απ
  • Πρακτικοί και χρήσιμοι οι λεβιέδες της πίσω ανάρτησης για τη ρύθμιση της προφόρτισης.
  • Ο τετράχρονος κινητήρας είναι ελαστικός για χρήση μέσα στην πόλη και «τραβάει» από τις χαμηλομεσαίες στροφές.
  • GPX POPz: Προσιτό παπί με εκρηκτικό στυλ

GPX POPz: Προσιτό παπί με εκρηκτικό στυλ

Το POPz είναι το νέο παπί της GPX, το οποίο έρχεται «οπλισμένο» με έξυπνες λύσεις πρακτικότητας και μοναδικό στυλ και θέλει να κατακτήσει την καρδιά και το γκαράζ σου.

Ποια είναι η GPX – Στην Ελλάδα μέσω της KSR Hellas

Η GPX ξεκίνησε ως ένα μικρό εργοστάσιο από την Ταϋλάνδη και, σε μόλις 10 χρόνια, εξελίχθηκε σε έναν από τους ανταγωνιστικότερους παίκτες στην αγορά μοτοσυκλέτας με μικρούς κινητήρες. Στην Ελλάδα, την GPX αντιπροσωπεύει η KSR Hellas και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που εισάγει, είναι το GPX POPz, που ξεχωρίζει με τη ρετρό σχεδίασή του, την ευελιξία του και την πρακτικότητα του.


Κομψό το μπροστινό φανάρι τεχνολογίας LED τοποθετημένο στην κολώνα και όχι στο τιμόνι.

Κομψό το μπροστινό φανάρι τεχνολογίας LED τοποθετημένο στην κολώνα και όχι στο τιμόνι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στυλάτη σχεδίαση που θυμίζει άλλες εποχές

Το GPX POPz θυμίζει το κλασικό παπί  και σε κερδίζει με την πρώτη ματιά, και ας είναι εφοδιασμένο με μία μοντέρνα περιβολή για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του σήμερα. Το βλέμμα πέφτει πάνω στο μπροστινό φανάρι LED τεχνολογίας τοποθετημένο στην κολώνα του λαιμού, συνοδευόμενο από μία όμορφη ταχυδρομική σχάρα στο εμπρός φτερό. Το τιμόνι είναι τύπου «γλάρος», με ενσωματωμένα τα μίνιμαλ LED φλας και ένα όμορφο μερικώς ψηφιακό-αναλογικό όργανο να δεσπόζει στο κέντρο του.  Οι στρογγυλοί χρωμιωμένοι καθρέφτες αποτελούν άλλη μία πινελιά που μας θυμίζει άλλες εποχές. Η GPX  «φόρεσε» στο POPz, δύο χυτές 17άρες ζάντες από κράμα αλουμινίου που το φινίρισμά τους δίνει μία premium νότα στη συνολική εμφάνιση.

Οικονομικός κινητήρας 125 κυβικών – Κατάλληλο και για δίπλωμα αυτοκινήτου

Ο κινητήρας του νέου GPX POPz είναι αερόψυκτος, μονοκύλινδρος 125 κ. εκ. που συνεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων, πληρώντας τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, ενώ το ρεζερβουάρ των 4 λίτρων σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση που στις μετρήσεις κυμάνθηκε στα 2 λτ./100 χλμ., αποδίδουν μία αυτονομία περίπου 200 χλμ. Χάρη στον κυβισμό του, ο κινητήρας καθιστά το GPX POPz κατάλληλο και για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου, χωρίς να έχεις δίπλωμα δικύκλου και αν πληροίς τις νέες προϋποθέσεις.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »