LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Eicma 2025: Voge SR 450 X

Διαβάστηκε από 2.645 αναγνώστες (05/11/2025)
Eicma 2025: Voge SR 450 X
6 Φωτογραφίες »

Eicma 2025: Voge SR 450 X

Δικύλινδρος κινητήρας με 42 ίππους και ρεζερβουάρ 18 λίτρων.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB με μεγάλες διαδρομές και ακτινωτοί τροχοί 17-14 ιντσών.
7άρα οθόνη με συνδεσιμότητα και χώρο για δύο κράνη κάτω από τη σέλα.
Crossover θέση οδήγησης με χούφτες και κάγκελα προστασίας.

mototriti Team

VOGE: SR4 SMART με κουπόνι δώρου αξίας 500ε!

VOGE: SR16 & SR1 με δώρο TOP CASE!

Δικύλινδρος κινητήρας με 42 ίππους και ρεζερβουάρ 18 λίτρων.

Η Voge κάνει την έκπληξη παρουσιάζοντας ένα crossover scooter που ναι μεν ανήκει στην σειρά SR αλλά έρχεται με δικύλινδρο κινητήρα που βλέπουμε για πρώτη φορά σε scooter της εταιρείας. Υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, με συμπίεση 11:1 και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, έχει χωρητικότητα 398κ.εκ. και αποδίδει 41,85 ίππους τις 8.000σαλ. με μέγιστη ροπή 42ΝΜ στις 5.750σαλ., ενώ μπορεί να αναπτύξει τελική 139χλμ./ώρα σύμφωνα με την Voge. Η μετάδοση γίνεται αυτόματα μέσω CVT κιβωτίου, ενώ το ρεζερβουάρ είναι ταξιδιωτικού βεληνεκούς με 18 λίτρα χωρητικότητα. Επίσης, το SR 450 X φέρει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης στο βασικό εξοπλισμό.

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB με μεγάλες διαδρομές και ακτινωτοί τροχοί 17-14 ιντσών.

Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες της Kayaba και περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 1515 χιλιοστά. Οι διαδρομές των ελατηρίων αφήνουν περιθώρια για κίνηση και σε χωματόδρομους, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα 180 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος. Επώνυμες λύσεις συναντάμε και στο σύστημα πέδησης με την εμπρός δαγκάνα της J-Juan να επενεργεί σε μονό δίσκο, αντί διπλού στο SR4, ενώ η πίσω δαγκάνα είναι της Nissin. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί με διαστάσεις 110/70-17 και 150/70-14 και τυλίγονται με tubeless ελαστικά Maxxis διπλής χρήσης. Το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 220 κιλά χωρίς να υπολογίζονται τα υγρά.

7άρα οθόνη με συνδεσιμότητα και χώρο για δύο κράνη κάτω από τη σέλα.

Το πακέτο εξοπλισμού είναι υπερπλήρες και περιλαμβάνει θερμαινόμενη σέλα και χειρολαβές, θύρες φόρτισης Type A + C, keyless εκκίνηση με αυτόματο άνοιγμα για σέλα και ντουλαπάκι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και διπλή κάμερα εμπρός-πίσω με σύστημα ραντάρ. Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας 7άρας TFT οθόνης με συνδεσιμότητα και ένδειξη πίεση ελαστικών TPMS. Η πλοήγηση στο μενού γίνεται από έναν διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων, με την συνολική εργονομία των χειριστηρίων να είναι ίδια όπως στις μεγάλες μοτοσυκλέτες της Voge. Το SR 450 X δεν υπολείπεται σε πρακτικότητα καθώς κάτω από τη σέλα δύο επιπέδων με ενσωματωμένο μαξιλαράκι για τη μέση του οδηγού, μπορούν να φιλοξενηθούν δύο κράνη σύμφωνα με την εταιρεία.

Crossover θέση οδήγησης με χούφτες και κάγκελα προστασίας.

Οι δυναμικές γραμμές συνδυάζονται με adventure χαρακτηριστικά υποστηρίζοντας την crossover λογική του SR 450 X.  Ο διπλός κάθετης διάταξης προβολέας φέρει DRL φώτα ημέρας σε σχήμα ματιών εκατέρωθεν, ενώ στο πίσω μέρος το φωτιστικό αποτελείται από τεθλασμένη συστοιχία LED με ενσωματωμένο σύστημα Brake Flash σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος. Το τιμόνι είναι ψηλά τοποθετημένο και οι μεγάλες πλατφόρμες με την αλουμινένια επένδυση εξασφαλίζουν πιο όρθια και άνετη θέση οδήγησης. Παράλληλα, οι προστατευτικές χούφτες και τα πλαϊνά κάγκελα χαρίζουν αντοχή στη σκληρή χρήση εκτός δρόμου.

AUTOAGORA