net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

To SR ξανάρχεται στην Ευρώπη, αυτή τη φορά στην έκδοση των 400 κ.εκ., κλασικά χωρίς μίζα!

Μια από τις καλύτερες βάσεις για customising είναι η μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρίας.

Παραδοσιακά και αναλογικά τα όργανα του SR400. Εδώ το στροφόμετρο.

Ο δέικτης που τοποθέτησε η Yamaha στην κυλινδροκεφαλή που κάνει την εκκίνηση με τη μανιβέλα πιο εύκολη διαδικασία.

Ιδιαίτερα προσεγμένο παρουσιάζεται το φινίρισμα της μοτοσικλέτας. Προορίζεται άλλωστε και για την εγχώρια ιαπωνική αγορά.

Τα απολύτως απαραίτητα στο ρεζερβουάρ που φαίνεται έτοιμο για να δεχτεί την προσωπικής σας πινελιά.

EICMA: Ξανάρχεται το Yamaha SR400!

H Yamaha αποφάσισε να ξαναφέρει ένα θρυλικό όνομα στην ευρωπαϊκή γκάμα της το 2014 και παρουσίασε το SR400, το οποίο είχαμε πρωτογνωρίσει στα τέλη της δεκαετίας του 1970!

 
Με μια ματιά: 
· Αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 
· Πλούσια ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας 
· Σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού
· Εκκίνηση αποκλειστικά με μανιβέλα
· Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
· Δύο αμορτισέρ πίσω
· Τροχοί 18 ιντσών
· Κλασική αισθητική

Το νέο SR400 έχει βασιστεί στη μοτοσικλέτα εκείνης της εποχής (η οποία κυκλοφορούσε στα 400 κ.εκ. στην Ιαπωνία και στα 500 στην Ευρώπη) και αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση με κλασική αισθητική. Ο σχεδιασμός του, όπως είναι φυσικό, φέρνει στο νου άλλες εποχές και εμπνέει νοσταλγία. 

Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί το νέο SR400 έχει βασιστεί σε αυτόν της δεκαετίας του 1970 έχοντας ελάχιστες διαφορές από αυτόν. Το απλό στο σχεδιασμό του μονοκύλινδρο και αερόψυκτο σύνολο, έχει διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρου (87 και 62.7 χλστ. αντίστοιχα και συμπίεση ανέρχεται στο 8.5:1. Χάρη σε αυτά στοιχεία, η ροπή κάνει την εμφάνισή της ήδη από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Στην χαμηλά αποδιδόμενη ροπή συμβάλλουν καθοριστικά και η μεγάλης διαμέτρου βαλβίδα εισαγωγής (47 χλστ.), καθώς και την αυξημένη μάζα του βολάν. Φυσικά, η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στον σημερινό κινητήρα και τον παλιό εντοπίζεται στο σύστημα τροφοδοσίας. Το SR400 του 2014 διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, το οποίο προσφέρει ομαλότερη λειτουργία, οικονομία, μειωμένους ρύπους και ευκολότερη εκκίνηση του κινητήρα. 

Και μιας και μιλάμε για την εκκίνηση, οι λάτρεις των κλασικών μοτοσικλετών θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το γεγονός ότι ο μόνος τρόπος να εκκινήσει ο κινητήρας του SR400 είναι και ο παραδοσιακός: η μανιβέλα! Η ιαπωνική εταιρία, για να διευκολύνει τους νεότερους, που πιθανόν να μην έχουν χρησιμοποιήσει ξανά στη ζωή τους μανιβέλα σε τόσο μεγάλο κινητήρα, έχει τοποθετήσει δείκτη στη δεξιά πλευρά της κυλινδροκεφαλής ώστε να φαίνεται πότε βρίσκεται το πιστόνι σε ιδανική θέση (!), το σύστημα ανάφλεξης είναι νέο, ενώ υπάρχει αποσυμπιεστής με την μανέτα του να έχει τοποθετηθεί στην αριστερή μεριά του τιμονιού. 

Όπως και ο κινητήρας, το πλαίσιο του SR400 έχει βασιστεί σε αυτό που χρησιμοποιούσε η ομώνυμη μοτοσικλέτα της δεκαετίας του 70. Ατσάλινο και σωληνωτό, το πλαίσιο προσφέρει υψηλά επίπεδα ακαμψίας και διατηρεί μειωμένο το βάρος της μοτοσικλέτας. Επιπλέον, το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι το λάδι που φτάνει στον κινητήρα μεταφέρεται μέσω των σωλήνων του πλαισίου. Η συγκεκριμένη μέθοδος επιτρέπει την καλύτερη κυκλοφορία του λαδιού και τη διατήρηση των συνολικών διαστάσεων της μοτοσικλέτας σε χαμηλά επίπεδα. 

Όσον αφορά στον τομέα των αναρτήσεων, το SR400 έχει εξοπλιστεί με συμβατικές λύσεις. Μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ με δραδρομή 150 και 100 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στα φρένα, τέλος, συναντάμε δίσκο μπροστά που συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και ταμπούρο πίσω, ενώ οι τροχοί είναι 18 ιντσών. 

Το Yamaha SR 400 θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα: μαύρο και γκρι.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 399 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 23.2/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,8/3.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 12
Βάρος (κιλά): 174
Ύψος σέλας (χλστ.): 785


 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ