LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 – Kymco Xtera 350: Νέο Adventure Scooter με πλούσια ηλεκτρονικά και 28,6 άλογα

Διαβάστηκε από 1.539 αναγνώστες (06/11/2025)
Η Kymco κάνει ένα τολμηρό βήμα στην EICMA 2025, παρουσιάζοντας το ολοκαίνουριο Xtera 350, ένα scooter που παντρεύει την άνεση του GT με τη σκληροτράχηλη προσωπικότητα των adventure.
6 Φωτογραφίες »

Η Kymco κάνει ένα τολμηρό βήμα στην EICMA 2025, παρουσιάζοντας το ολοκαίνουριο Xtera 350, ένα scooter που παντρεύει την άνεση του GT με τη σκληροτράχηλη προσωπικότητα των adventure.

Adventure φιλοσοφία με υπογραφή Kymco και έμπνευση από το Xciting.
TFT 7 ιντσών , κάμερα καταγραφής και Traction Control.
Κινητήρας 321 κυβικών με 28,6 ίππους και ρυθμιζόμενα διπλά αμορτισέρ.
Σέλα δύο επιπέδων , χειρολαβές στη σχάρα και πλατιά μαρσπιέ.

mototriti Team

Adventure φιλοσοφία με υπογραφή Kymco και έμπνευση από το Xciting




Η Kymco κάνει ένα τολμηρό βήμα στην EICMA 2025, παρουσιάζοντας το ολοκαίνουριο Xtera 350, ένα scooter που παντρεύει την άνεση του GT με τη σκληροτράχηλη προσωπικότητα των adventure.



Το γράμμα “Χ” στο όνομά του δεν είναι τυχαίο – δηλώνει εξόρμηση, δρόμους πέρα από την άσφαλτο και έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα. Η σχεδίασή του αντλεί έμπνευση από το Xciting, αλλά το επαναπροσδιορίζει με χωμάτινο twist: handguards, ανοιχτό τιμόνι τύπου μοτοσυκλέτας, ανεστραμμένο πιρούνι με χρυσά καλάμια, και πιο δυναμικές γραμμές. Η Kymco δείχνει πως δεν ήθελε απλώς ένα ακόμη scooter, αλλά ένα νέο είδος “urban adventure”, ικανό να κινηθεί με άνεση στην πόλη και σιγουριά στο χώμα.
 

TFT 7 ιντσών , κάμερα καταγραφής και Traction Control




Το Xtera 350 ξεχωρίζει για τον πλούσιο εξοπλισμό του, ο οποίος σπάνια συναντάται σε αυτή την κατηγορία. Διαθέτει πλήρη LED φωτισμό με DRL, TFT οθόνη 7 ιντσών, διπλές USB θύρες (Type-A και Type-C), keyless σύστημα, μπροστινή και πίσω dash cam, θερμαινόμενα γκριπ και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Για την ασφάλεια, η Kymco προσθέτει traction control, ενώ το κάθισμα στα 805 mm εξασφαλίζει άνετη πρόσβαση στο έδαφος. Με βάρος 197 κιλών (με το ρεζερβουάρ 14 λίτρων σχεδόν γεμάτο), το Xtera παραμένει ευέλικτο στην πόλη και σταθερό σε ανοιχτές διαδρομές, προσφέροντας την αίσθηση μιας πραγματικής μοτοσυκλέτας. Πρόκειται για ένα scooter που σχεδιάστηκε για όσους ζητούν πολυτέλεια, πρακτικότητα και περιπέτεια στην ίδια δόση.



 

Κινητήρας 321 κυβικών με 28,6 ίππους και ρυθμιζόμενα διπλά αμορτισέρ

Κάτω από το φέρινγκ, το Xtera 350 κρύβει έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 321 cc, τετράχρονο SOHC με 4 βαλβίδες, που αποδίδει 28,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 30 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.. Ο κινητήρας υπόσχεται ελαστική λειτουργία, επαρκή ισχύ για δύο άτομα και σβέλτη απόκριση στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο.



Το πλαίσιο από χαλύβδινους σωλήνες και πλάκες έχει σχεδιαστεί για ακρίβεια και σταθερότητα, με μεταξόνιο 1.563 mm. Η διπλή πλάκα τιμονιού προσδίδει στιβαρότητα τύπου μοτοσυκλέτας, ενώ η πίσω ανάρτηση χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ψαλίδι με διπλά αμορτισέρ ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση. Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει εμπρός δίσκο με ακτινική δαγκάνα και πίσω δίσκο, ενώ οι ζάντες 15 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω φορούν ελαστικά 120/70 και 140/70, αντίστοιχα. Το αποτέλεσμα είναι ένα scooter με μοτοσυκλετίσιο πάτημα, ικανό να εμπνεύσει εμπιστοσύνη σε κάθε ταχύτητα.

Σέλα δύο επιπέδων , χειρολαβές στη σχάρα και πλατιά μαρσπιέ

Το Kymco Xtera 350 έχει φτιαχτεί για να ταξιδεύει — και το κάνει με άνεση. Η σέλα δύο επιπέδων προσφέρει εξαιρετική στήριξη, ενώ ο συνεπιβάτης απολαμβάνει πλατιά μαρσπιέ, χειρολαβές ενσωματωμένες στη σχάρα και γενναιόδωρο χώρο. Με την υπογραφή της Kymco στην ποιότητα συναρμολόγησης και τον πλούσιο εξοπλισμό, το Xtera φέρνει μια νέα οπτική στην έννοια του adventure scooter: ένα όχημα που δεν σταματά εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Αν ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα scooter για την πόλη που δεν φοβάται τη σκόνη, τότε η Kymco τα κατάφερε — και με στιλ.
 

GORGOLIS