LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 - ZXMOTO 820RR-R: Η νέα supersport πρόκληση από την Κίνα με 150 άλογα

Διαβάστηκε από 1.086 αναγνώστες (06/11/2025)
Το μοτέρ έχει σχέση συμπίεσης 14:1 και συνεργάζεται με πολύδισκο υγρό συμπλέκτη τύπου slipper, ηλεκτρονικό γκάζι και σύστημα ψεκασμού BOSCH EFI.
4 Φωτογραφίες »

Το μοτέρ έχει σχέση συμπίεσης 14:1 και συνεργάζεται με πολύδισκο υγρό συμπλέκτη τύπου slipper, ηλεκτρονικό γκάζι και σύστημα ψεκασμού BOSCH EFI.

Πρώτη εμφάνιση στο Μιλάνο και μπαίνει δυνατά στο παιχνίδι.
Τρικύλινδρος κινητήρας 820 κυβικών – 150 ίπποι και 175 κιλά.
Αναρτήσεις KYB, φρένα Brembo και ελαστικά Pirelli Supercorsa.
Μήνυμα από το μέλλον: Η Κίνα ανεβαίνει επίπεδο.

mototriti Team

Πρώτη εμφάνιση στο Μιλάνο και μπαίνει δυνατά στο παιχνίδι




Στην EICMA 2025
, ανάμεσα στα περίπτερα των μεγάλων ευρωπαϊκών και ιαπωνικών ονομάτων, ένα νέο λογότυπο τραβά τα βλέμματα: ZXMOTO. Η νεοσύστατη κινεζική εταιρεία έκανε την πρώτη της μεγάλη διεθνή εμφάνιση, παρουσιάζοντας τη ναυαρχίδα της, την 820RR-R – μια supersport μοτοσυκλέτα που δείχνει ότι η Κίνα πλέον δεν αρκείται στους ρόλους της «χαμηλού κόστους παραγωγής». Με καθαρές γραμμές, αγωνιστικό φέρινγκ και πληθώρα εξαρτημάτων υψηλής ποιότητας, η 820RR-R φιλοδοξεί να σταθεί απέναντι στα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας, αποδεικνύοντας ότι οι Κινέζοι μπορούν να παίξουν στο ίδιο επίπεδο με την Ευρώπη και την Ιαπωνία.
 

Τρικύλινδρος κινητήρας 820 κυβικών – 150 ίπποι και 175 κιλά

Στην καρδιά της 820RR-R βρίσκεται ένας τρικύλινδρος κινητήρας 818,8 cc, DOHC 12 βαλβίδων, με υδρόψυξη και λίπανση λαδιού, απόδοσης 107 kW (145–150 ίππων) στις 12.500 σ.α.λ. και 83 Nm ροπής στις 10.000 σ.α.λ.. Το μοτέρ έχει σχέση συμπίεσης 14:1 και συνεργάζεται με πολύδισκο υγρό συμπλέκτη τύπου slipper, ηλεκτρονικό γκάζι και σύστημα ψεκασμού BOSCH EFI. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό ατσάλινο, σχεδιασμένο για ακαμψία και χαμηλό βάρος, με συνολικό βάρος 175 κιλών. Η χωρητικότητα ρεζερβουάρ φτάνει τα 17 λίτρα, με ύψος σέλας 825 mm και μεταξόνιο 1.423 mm, επιτυγχάνοντας ισορροπία ανάμεσα σε ευελιξία και σταθερότητα. Ο γωνιακός σχεδιασμός του fairing με τις κόκκινες λεπτομέρειες και την κινεζική σημαία στο φτερό δηλώνει περήφανα την προέλευση της εταιρείας, ενώ η αισθητική παραπέμπει ευθέως σε μοτοσυκλέτες έτοιμες για WSSP.


 

Αναρτήσεις KYB, φρένα Brembo και ελαστικά Pirelli Supercorsa

Η ZXMOTO δεν έκανε εκπτώσεις στα περιφερειακά. Στο εμπρός μέρος, η 820RR-R εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι KYB, ενώ πίσω συναντάμε κεντρικό μονό αμορτισέρ KYB με ρυθμίσεις προφόρτισης και επαναφοράς. Τα φρένα προέρχονται εξ ολοκλήρου από τη Brembo: διπλοί πλωτοί δίσκοι 330 mm εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες M50 και μονός δίσκος 220 mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα. Το σύστημα συμπληρώνεται από radial master cylinder της ίδιας εταιρείας και ABS δύο καναλιών για βελτιωμένο έλεγχο στην πέδηση. Οι σφυρήλατες CNC ζάντες 17 ιντσών φορούν Pirelli Diablo Supercorsa V4 (120/70 εμπρός – 200/55 πίσω), δίνοντας στη μοτοσυκλέτα κορυφαία πρόσφυση και αίσθηση στην κλίση. Η γωνία κάστερ 24,2°–24,6° και το ίχνος 101–103 mm δείχνουν προσανατολισμό στην ταχύτητα και τη σταθερότητα, με πιο «μαλακή» γεωμετρία από καθαρόαιμες αγωνιστικές, ώστε να λειτουργεί καλύτερα και σε δημόσιο δρόμο. Οι σφυρήλατες CNC ζάντες 17 ιντσών φορούν Pirelli Diablo Supercorsa V4 (120/70 εμπρός – 200/55 πίσω), δίνοντας στη μοτοσυκλέτα κορυφαία πρόσφυση και αίσθηση στην κλίση. Η γωνία κάστερ 24,2°–24,6° και το ίχνος 101–103 mm δείχνουν προσανατολισμό στην ταχύτητα και τη σταθερότητα, με πιο «μαλακή» γεωμετρία από καθαρόαιμες αγωνιστικές, ώστε να λειτουργεί καλύτερα και σε δημόσιο δρόμο.
 

Μήνυμα από το μέλλον: Η Κίνα ανεβαίνει επίπεδο

Η 820RR-R δεν είναι απλώς μια supersport με νούμερα εντυπωσιακά για το μέγεθος και το βάρος της. Είναι μια δήλωση προθέσεων. Η ZXMOTO θέλει να αποδείξει ότι η Κίνα μπορεί να παράγει μοτοσυκλέτες με τεχνολογία, φινίρισμα και επιδόσεις ικανές να σταθούν δίπλα σε ευρωπαϊκές και ιαπωνικές προτάσεις. Από τα φρένα και τις αναρτήσεις μέχρι την ποιότητα συναρμολόγησης που είδαμε στο περίπτερο, η 820RR-R δείχνει ώριμη, μελετημένη και φτιαγμένη για να μείνει.
Όπως μας εξήγησαν οι άνθρωποι της εταιρείας, η ZXMOTO προετοιμάζει την είσοδό της στην παγκόσμια αγορά και ήδη στοχεύει τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport (WSSP) από το 2026. Αν κρίνουμε από την πρώτη της εμφάνιση στο Μιλάνο, η φράση «made in China» ίσως αποκτήσει πολύ διαφορετικό νόημα τα επόμενα χρόνια.
 

GORGOLIS