EICMA 2025 - ZXMOTO 820RR-R: Η νέα supersport πρόκληση από την Κίνα με 150 άλογα και 175 κιλά

Το μοτέρ έχει σχέση συμπίεσης 14:1 και συνεργάζεται με πολύδισκο υγρό συμπλέκτη τύπου slipper, ηλεκτρονικό γκάζι και σύστημα ψεκασμού BOSCH EFI.

Το μοτέρ έχει σχέση συμπίεσης 14:1 και συνεργάζεται με πολύδισκο υγρό συμπλέκτη τύπου slipper, ηλεκτρονικό γκάζι και σύστημα ψεκασμού BOSCH EFI.

Στην καρδιά της 820RR-R βρίσκεται ένας τρικύλινδρος κινητήρας 818,8 cc, DOHC 12 βαλβίδων, με υδρόψυξη και λίπανση λαδιού, απόδοσης 107 kW (145–150 ίππων) στις 12.500 σ.α.λ. και 83 Nm ροπής στις

Στην καρδιά της 820RR-R βρίσκεται ένας τρικύλινδρος κινητήρας 818,8 cc, DOHC 12 βαλβίδων, με υδρόψυξη και λίπανση λαδιού, απόδοσης 107 kW (145–150 ίππων) στις 12.500 σ.α.λ. και 83 Nm ροπής στις 10.000 σ.α.λ.

Στην EICMA 2025, ανάμεσα στα περίπτερα των μεγάλων ευρωπαϊκών και ιαπωνικών ονομάτων, ένα νέο λογότυπο τραβά τα βλέμματα: ZXMOTO.

Στην EICMA 2025, ανάμεσα στα περίπτερα των μεγάλων ευρωπαϊκών και ιαπωνικών ονομάτων, ένα νέο λογότυπο τραβά τα βλέμματα: ZXMOTO.