• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αναμενόμενα ισχυρότερος ψηλά και με μια οριακή επικράτηση στους πίνακες, ο κινητήρας του MT-09

Μοναδικός τρόπος λειτουργίας, ήχος και ροπή για το μοτέρ του Monster 821.

Κινητήρες-ηλεκτρονικά

Δικύλινδρος σε V και τρικύλινδρος σε σειρά. Δύο «συνταγές» κινητήρα οι οποίες είναι γνωστές για την ροπή τους και για τον χαρακτήρα λειτουργίας τους. Πράγματι οι δύο μονάδες ανταποκρίνονται σε αυτές τις προσδοκίες ακριβώς με μεγάλη επιτυχία. Ο δικύλινδρος V του Monster θα σας δημιουργήσει την επιθυμία… να ξερογκαζώνετε συνεχώς, αφού η αίσθηση και ο ήχος του θυμίζει συνεχώς ότι έχετε να κάνετε με ένα «τέρας» από την Μπολόνια. Διαφορετικός σε αίσθηση ο τρικύλινδρος του Yamaha, ο οποίος μπορεί να μην «βροντά» αλλά έχει πολύ άμεση απόκριση στο γκάζι.

Στους αριθμούς, η υπεροχή στην ιπποδύναμη βρίσκεται οριακά στο Yamaha MT-09, το οποίο αποδίδει 115 ίππους και 8,9 kgm ροπής. Το Ducati Monster ωστόσο αποδίδει περισσότερη ροπή, με 9,1 kgm, ενώ υστερεί μόλις κατά 3 ίππους από το Ιαπωνικό μοντέλο, αποδίδοντας 112. Όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, η «κόντρα» των δύο κινητήρων στο δρόμο είναι εντυπωσιακή! 
 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ