• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Αυτή είναι η νέα Ducati Streetfighter V4

Ducati Streetfighter V4 2020: Είναι γεγονός

 

Αποκαλύφθηκε η πιο συζητημένη naked μοτοσυκλέτα του χρόνου: Η Ducati Streetfighter V4, που αποδίδει 208 ίππους χάρη στον κινητήρα Desmosedici Stradale. Δείτε περισσότερα.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

DUCATI: Scrambler η ducati που ονειρεύεσαι με επιτόκιο 3,9%

Η αναμονή μηνών έλαβε τέλος: Αυτό είναι το νέο Ducati Streetfighter V4, που αποκαλύφθηκε στην παγκόσμια πρεμιέρα της εταιρείας. Πρόκειται για μία από τις ισχυρότερες naked μοτοσυκλέτες στον κόσμο, αφού αποδίδει 208 ίππους και ζυγίζει 178 κιλά (πλήρης υγρών). 

H Ducati δηλώνει ότι η Streetfighter V4 είναι –πολύ απλά- μία «Panigale V4 χωρίς τα fairing». Η μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη, κατά την προσφιλή τακτική της εταιρείας, σε απλή και «S» έκδοση. Οι διαφορές των εκδόσεων είναι οι εξής: Το S φέρει σφυρήλατους τροχούς Marchesini, ηλεκρονικές αναρτήσεις από την Ohlins (πιρούνι NIX30 43 χιλιοστών και αμορτισέρ TTX36) και αμορτισέρ τιμονιού Ohlins ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σε συνεργασία με τον αισθητήρα IMU της μοτοσυκλέτας.

Ας ξεκινήσουμε από το βασικότερο στοιχεί εντυπωσιασμού, της Streetfighter V4: Τον κινητήρα της. O Desmosedici Stradale των 1.103 κυβικών δηλώνει το παρόν, ρυθμισμένος για απόδοση 208 ίππων στις 12.750 σαλ και 12,5 kgm στις 11.500 σαλ. Με την αγωνιστική εξάτμιση της Akrapovic, που είναι διαθέσιμη ως Ducati Performance αξεσουάρ, η ισχύς μπορεί να αυξηθεί στους 220 ίππους και τα 13,1 kgm ροπής. Η τελική μετάδοση είναι κοντύτερη κατά 10% σε σχέση με την Panigale V4, για μια πιο άμεση απόδοση της ισχύος με κατά 10% αυξημένη ροπή στον τροχό. Ο κινητήρας παραμένει τύπου «αντίστροφης περιστροφής» (ο στροφαλοφόρος γυρνά προς τα πίσω).

H Ducati εξόπλισε την Streetfighter V4 με σύστημα απενεργοποίησης των 2 πίσω κυλίνδρων, για μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη σε αστικές συνθήκες: Στο ρελαντί, οι 2 κύλινδροι απενεργοποιούνται (με την προϋπόθεση ότι η θερμοκρασία νερού ξεπερνά τους 75 βαθμούς). Ο κινητήρας χρειάζεται τακτική συντήρηση κάθε 12.000 χιλιόμετρα, με απαίτηση για ρύθμιση των βαλβίδων κάθε 24.000 χιλιόμετρα.

Η σουίτα ηλεκτρονικών του Streetfighter V4 περιλαμβάνει Cornering ABS, σύστημα Traction Control, Slide Control, σύστημα ελέγχου σούζας DWC, σύστημα Launch Control και Quickshifter δύο κατευθύνσεων και σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα. Ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του 3 χαρτογραφήσεις κινητήρα: Race, Sport και Street, με την τελευταία να περιορίζει την ισχύ της μοτοσυκλέτας στους 155 ίππους.

Το πλαίσιο της Streetfighter V4 είναι το «front-frame» που χρησιμοποιείται και στην Panigale V4, μια κατασκευή από αλουμίνιο που ζυγίζει μόλις 4 κιλά. Η κατασκευή χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό δομικό στοιχείο και συνδέεται με ένα υποπλαίσιο τύπου trellis για την στήριξη της σέλας και της ουράς. Η γεωμετρία της Streetfighter είναι αρκετά γρήγορη: 24,5 μοίρες γωνίας κάστερ και 100 χιλιοστά ίχνους.

Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιούνται πιρούνι Showa BPF 43 χιλιοστών και αμορτισέρ Sachs, αμφότερα πλήρως  ρυθμιζόμενα. Φυσικά, στην έκδοση S, η ανάρτηση προέρχεται από την Ohlins και είναι πλήρως ρυθμιζόμενη ηλεκτρονικά και ημι-ενεργητική. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται και πάλι οι δαγκάνες Stylema της Brembo, που συνεργάζονται με δίσκους 330 χιλιοστών εμπρός. Ο πίσω δίσκος είναι διαμέτρου 245 χιλιοστών και συνεργάζεται με 2πίστονη δαγκάνα.

Εργονομικά, το Streetfighter V4 φέρει νέο, φαρδύ τιμόνι και σέλα με πάχος αφρώδους γεμίσματος στα 60 χιλιοστά. Το εργονομικό τρίγωνο και η θέση των μαρσπιέ έχουν αναθεωρηθεί, για μια θέση οδήγησης πιο άνετη για όλες τις συνθήκες.

Μια νέα προσθήκη στην μοτοσυκλέτα αποτελούν τα πτερύγια τύπου «biplane», που βρίσκονται στο εμπρός μέρος της Streetfighter V4 και παράγουν έως και 28 κιλά κάθετης δύναμης στην ταχύτητα των… 270 χιλιομέτρων την ώρα. Παράλληλα, τα πτερύγια βελτιώνουν την ροή αέρα προς ψύξη λαδιού και νερού, όσο η μοτοσυκλέτα κινείται.

Η Streetfighter V4 φέρει οθόνη ενδείξεων τύπου TFT, μεγέθους 5 ιντσών, στην οποία ο αναβάτης εκτός από τα όργανα, μπορεί να απεικονίσει χρονόμετρο γύρου, τηλεμετρία μ(σε συνδυασμό με την πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων DDA) και διασύνδεση με κινητό τηλέφωνο.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με διαθεσιμότητα και τιμή αναμένονται.