Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα είναι το ίδιο στο Full Throttle με την βασική έκδοση (Icon) και έχει υποστεί μικρές επεμβάσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης ευελιξίας. Το ψαλίδι είναι επανασχεδιασμένο, με το αμορτισέρ να εδράζεται σε πιο κεντρικό σημείο και όχι στην άκρη της αριστερής πλευράς όπως πριν. Το υποπλαίσιο είναι αλλαγμένο και αφαιρούμενο, κάτι που δίνει έξτρα βαθμούς customizing σε μια μοτοσυκλέτα που ήδη έχει μια εξαιρετική βάση για αυτό. Οι αλλαγές αυτές βοήθησαν και στο βάρος, καθώς πέρα από τα 2,5 κιλά που έφυγαν από τον κινητήρα, η συνολική μείωση αγγίζει τα 4 κιλά, με το υπόλοιπο της «δίαιτας» να εντοπίζεται σε αυτές τις αλλαγές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τις αναρτήσεις αναλαμβάνει η KYB, η οποία εφοδιάζει την Scrambler Full Throttle με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm με διαδρομή 150mm και ένα μονό αμορτισέρ ίδιας διαδρομής, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης.
Στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο 330mm με τετραπίστονη δαγκάνα Brembo μπροστά και έναν δίσκο 245mm με μονοπίστονη δαγκάνα Brembo πίσω. Το όλο σύστημα συνεργάζεται με το ABS της Bosch, το οποίο έχει λειτουργία cornering. Oι ζάντες αποκτούν νέα σχεδίαση, αλλά παραμένουν στις ίδιες διαστάσεις με την προηγούμενη γενιά (18” μπροστά και 17” πίσω), ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli MT 60 RS, με διαστάσεις 110/80 μπροστά και 180/55 πίσω.
 

Σελίδα 1Ducati Scrambler Full Throttle - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!