Ducati Scrambler Full Throttle - Test

Ducati Scrambler Full Throttle - Test
6 Φωτογραφίες »

Ride-by-Wire με δυο Riding modes
Traction control που απενεργοποιείται
Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα
73 ίπποι

DUCATI: Black Friday με όφελος 3000ε!

Τιμή: 13.600 ευρώ

+: Εμφάνιση, Ποιότητα, Αίσθηση κατά την οδήγηση
-: Αιτία διαζυγίου, Θερμότητα κινητήρα στην κίνηση

Βάζεις το δερμάτινο μπουφάν, το πακέτο το μαλακό στην πίσω τσέπη να σου τσαλακώνει το Marlboro και ανεβαίνεις πάνω στο νέο Scrambler Full Throttle για να φύγεις με τέρμα τα γκάζια στο ηλιοβασίλεμα. Μπορεί η καθημερινότητα να είναι ολίγον τι βαρετή, αλλά με το Scrambler θα τη νιώθεις σαν ταινία του James Dean.

Τα πρώτα Ducati Scrambler κύλησαν τις ρόδες του σε αυτό τον κόσμο το 1962 και ήταν μια σειρά μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών για την Αμερικανική αγορά. Αυτή η πρώτη γενιά γνώρισε επιτυχία και η παραγωγή συνεχίστηκε μέχρι το 1974. Το όνομα ανασύρθηκε και πάλι στην επιφάνεια το 2014, όταν η Ducati παρουσίασε στην Intermot το νέο Scrambler, το οποίο ενώ διατηρούσε τα ρετρό στοιχεία στην εμφάνιση βρισκόταν σε όλα τα άλλα στοιχεία του στον 21ο αιώνα, από τον δικύλινδρο πλέον κινητήρα μέχρι το ανεστραμμένο πιρούνι, τον ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και τη θύρα USB. Τα πρώτα μοντέλα βγήκαν στους δρόμους το 2015 και έγιναν ανάρπαστα. 8 χρόνια και πάνω από 100.000 πωλήσεις μετά, η Ducati έφερε τη δεύτερη γενιά του νέου Scrambler, με αλλαγές που αφορούν τόσο στο στιλιστικό όσο και στο πιο πρακτικό κομμάτι. Εμείς δοκιμάσαμε την πιο «άγρια» έκδοση, με το Full Throttle να μας καλωσορίζει στο συνδυασμό της δεκαετίας του `80 με το σήμερα.

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά