Ducati Panigale V4R: Υποψήφιο για Best Moto 2020

Πιο ισχυρή από ποτέ, με αεροδυναμικά πτερύγια και έτοιμη για ομολογκασιόν, η νέα Panigale V4R είναι πραγματικότητα. Θαυμάστε την εδώ…

Τιμή: 45.500 ευρώ

Η Ducati, στα πλαίσια της EICMA 2018, παρουσίασε την νέα κορυφαία, έτοιμη για αγώνες superbike της. Πρόκειται για την Panigale V4R, την top spec ενσάρκωση της νέας πλατφόρμας Panigale, η οποία εξοπλίστηκε με κινητήρα 1.000 κυβικών, προκειμένου να μπορεί να αγωνιστεί στο WSBK και σε αγώνες ανά τον κόσμο.
 
Ο κινητήρας της V4R έχει φυσικά λιγότερα κυβικά (998, αντί για 1.103), αλλά χάρη στην κοντύτερη διαδρομή εμβόλου των 48,4 χιλιοστών, έχει ανεβασμένο τον κόφτη στο αστρονομικό νούμερο των 16.500 στροφών ανά λεπτό! Ως αποτέλεσμα, η μέγιστη ισχύς της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στους 221 ίππους και 11,3 kgm ροπής, μια τιμή που σκαρφαλώνει στην κορυφή της top κλάσης superbikes.

Το εσωτερικό του κινητήρα έχει πολλές αλλαγές: σφυρήλατα πιστόνια, βαλβίδες και μπιέλες τιτανίου, νέους εκκεντροφόρους και μεγαλύτερα σώματα ψεκασμού. Μάλιστα, δηλώνεται πως με την χρήση της αγωνιστικής εξάτμισης από την Akrapovic, η ισχύς της μοτοσυκλέτας φτάνει στους 234 ίππους…

Μια ακόμη μεγάλη αλλαγή, αποτελούν τα carbon winglets με τα οποία εξοπλίστηκε η μοτοσυκλέτα, τα οποία είναι εμπνευσμένα από την αγωνιστική εμπειρία της Ducati, ενώ μια ακόμη αεροδυναμική αλλαγή αποτελούν οι γρίλιες στα πλευρικά fairing, που θα βελτιώνουν την ροή αέρα από το ψυγείο προς το περιβάλλον.

Η θέση του ψαλιδιού στην μοτοσυκλέτα μπορεί να ρυθμιστεί, ενώ στις αναρτήσεις, συναντάμε μηχανικές και όχι ηλεκτρονικές λύσεις, από την Ohlins. Συγκεκριμένα, μιλάμε για το νέο συμπιεζόμενο πιρούνι NPX25/30 και αμορτισέρ ΤΤΧ36. Στα ηλεκτρονικά, νέος είναι ο περιοριστής ταχύτητας στα Pits, χρονομετρητής γύρων GPS, ΙMU αισθητήρα, traction και slide control και πολλά άλλα.