• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ducati Multistrada V4 2021: Επίσημα επιβεβαιώθηκε!

 

Αιφνιδιαστική ανακοίνωση της Ducati μας παρουσιάζει και μας προϊδεάζει, για την είσοδο στην παραγωγή της Ducati Multistrada V4 2021, της πρώτης μοτοσυκλέτας στον κόσμο με αισθητήρες ραντάρ, εμπρός και πίσω! Δείτε περισσότερα.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

Η ασφυκτική πίεση των media, αλλά και του ανταγωνισμού στα mega On-Off ανάγκασε την Ducati να επιβεβαιώσει την έλευση της Multistrada V4 νωρίτερα από ότι περιμέναμε. Μόλις πριν από λίγα λεπτά, με δελτίο τύπου της η Ducati ανακοίνωσε την είσοδο της Multistrada V4 στην παραγωγή, ενώ μας παρέπεμψε στις 15 Οκτωβρίου για την πλήρη παρουσίαση.
 
Η Ducati Multistrada V4 θα είναι, μάλιστα, η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που εξοπλίζεται με αισθητήρες ραντάρ εμπρός και πίσω, που θα συνεργάζονται με σύστημα Adaptive Cruise Control – ACC. Η Ducati υπόσχεται έτσι μια νέα εμπειρία στο «Adventouring», όπως χαρακτηρίζει την εμπειρία της οδήγησης μιας Multistrada δια της… λογοπλασίας. Το σύστημα των δύο αισθητήρων ραντάρ εμπρός και πίσω θα υπολογίζει διαρκώς την απόσταση της Multistrada V4 από το προπορευόμενο και ακολουθούμενο όχημα. Χάρη στην ύπαρξη τους, το σύστημα ACC θα μπορεί να κρατά σταθερή απόσταση από το εμπρός όχημα, αναβαθμίζοντας τις λειτουργίες του Cruise Control, ενώ η μοτοσυκλέτα θα δύναται να προειδοποιήσει τον αναβάτη για πιθανό κίνδυνο από πίσω του, χάρη στον πίσω αισθητήρα. Η ανακοίνωση της τεχνολογίας από την Ducati είχε γίνει το 2018 και τώρα ήρθε η ώρα της χρήσης της.
 
Αυτός είναι και ο λόγος, πιθανότατα, που η Ducati επίσπευσε την αποκάλυψη της Multistrada V4 και την «βάφτισε» ως την πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο, με ραντάρ εμπρός και πίσω. Βλέπετε, και η KTM ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια ανάλογη τεχνολογία στο 1290 Super Adventure που θα παρουσιαστεί πολύ σύντομα και στον ακραία ανταγωνιστικό αυτό χώρο, τα «πρωτεία» είναι αυτά που μένουν και δημιουργούν status. Μην ξεχνάτε ότι πριν από δύο χρόνια, η Aprilia RSV4 1100 έκλεψε τα πρωτεία των winglets από την Ducati Panigale V4R, εντελώς αιφνιδιαστικά, πριν την EICMA και «γράφτηκε» ως η πρώτη superbike με ανάλογο σύστημα…
 
Η Ducati μάλιστα, εστίασε στο σύστημα των ραντάρ αποκλειστικά στην δημοσίευση της αυτή, μην αποκαλύπτοντας απολύτως τίποτα για τον κινητήρα ή για άλλα τεχνικά στοιχεία της V4. Σχετικά με τα ραντάρ, τώρα, οι δύο πομποδέκτες έχουν κατασκευαστεί από την Bosch και είναι ιδιαίτερα μικρού μεγέθους και βάρους: Καθένας τους ζυγίζει 190 μόλις γραμμάρια και έχει διαστάσεις 70x60x28 χιλιοστά, «παρόμοιες με αυτές μιας σύγχρονης φωτογραφικής μηχανής» όπως λέει η Ducati.
 
Περισσότερες πληροφορίες, στην επίσημη αποκάλυψη της Multistrada V4, στις 15 Οκτωβρίου…