Ducati DesertX: Με χωμάτινους τροχούς και δεύτερο ρεζερβουάρ στην ουρά

Ducati DesertX: Με χωμάτινους τροχούς και δεύτερο ρεζερβουάρ στην ουρά

Με μεγάλους τροχούς, διπλό ρεζερβουάρ, ελαφρύ κινητήρα 937 κυβικών και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το DesertX αποτελεί το πρώτο καθαρόαιμο χωμάτινο μοντέλο στην γκάμα της Ducati.

Χωμάτινοι τροχοί 21 και 18 ιντσών


Η DesertX «φορά» τροχούς 21 και 18 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, σε μια επιλογή που αντικατοπτρίζει έναν αμιγώς off-road προσανατολισμό. (Η εταιρεία δηλώνει ότι κάνει αυτή την επιλογή πρώτη φορά στην ιστορία της, αλλά οι πολύ διαβασμένοι θα γνωρίζουν πιθανώς το Ducati 125 Six Days της δεκαετίας του 70, που φορούσε επίσης ζάντες 21 και 18 ιντσών). Οι τροχοί είναι φυσικά ακτινωτοί, ενώ οι αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας προσφέρουν διαδρομή 230 και 220 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Μιλώντας για της αναρτήσεις, αυτές αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46 χιλιοστών και αμορτισέρ της Kayaba, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα. Η απόσταση της μοτοσυκλέτας από το έδαφος, ανακοινώνεται στα 250 χιλιοστά. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται 2 δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός και ένας 265 χιλιοστών πίσω, με δαγκάνες Brembo.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δεύτερο ρεζερβουάρ στον εξοπλισμό και κατακόρυφη οθόνη οργάνων!


Αναμφίβολα ξεχωριστή είναι η δυνατότητα του DesertX να εξοπλιστεί με δεύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου: Το κύριο, που βρίσκεται στην παραδοσιακή θέση, έχει χωρητικότητα 21 λίτρων, ενώ το έξτρα ρεζερβουάρ τοποθετείται στο πίσω μέρος και μπορεί να φέρει 8 λίτρα, αυξάνοντας την τελική χωρητικότητα στα 29 λίτρα καυσίμου. Η μεταφορά καυσίμου από το πίσω στο εμπρός ρεζερβουάρ ενεργοποιείται από τα χειριστήρια, όταν η στάθμη καυσίμου στο κύριο ρεζερβουάρ πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο όριο.


Παράλληλα, η οθόνη ενδείξεων του μοντέλου των 5 ιντσών είναι τοποθετημένη σε κατακόρυφο προσανατολισμό, για να διαβάζεται ευκολότερα και σε όρθια θέση οδήγησης. Οι ενδείξεις απεικονίζονται με 2 διαφορετικούς τρόπους: Standard και Rally, με την τελευταία να προσφέρει δυνατότητα απεικόνισης Trip Master, όπως γίνεται και στις μοτοσυκλέτες των Rally. H οθόνη φυσικά προσφέρει και δυνατότητα συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο μέσω του Ducati Multimedia System.  

Κινητήρας 937 κυβικών με 110 ίππους


Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στο DesertX είναι αυτός που κινεί επίσης τα Monster και Multistrada V2, με στοχευμένες αλλαγές για την νέα του αποστολή. Το μοτέρ αποδίδει 110 ίππους και 9,4 kgm ροπής, στις 9.250 και 6.500 στροφές αντίστοιχα, ενώ «περνά» τις Euro 5 προδιαγραφές. Αλλαγές έχουν γίνει στο κιβώτιο ταχυτήτων της DesertX, με κοντύτερες όλες τις σχέσεις εκτός από την 6η. Με αυτό τον τρόπο η Ducati θέλει να πετύχει καλύτερη απόδοση σε εκτός δρόμου συνθήκες, αλλά και δυνατότητα για χαμηλή κατανάλωση και ήσυχη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Τα ηλεκτρονικά ελέγχου του κινητήρα προσφέρουν 6 χαρτογραφήσεις, μεταξύ των οποίων δύο νέες: Enduro και Rally. Η Enduro περιορίζει την ισχύ και την απόκριση του γκαζιού, για ευκολότερη οδήγηση εκτός δρόμου, ενώ η Rally απελευθερώνει πλήρως το μοτέρ και μειώνει την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών, για τους πιο έμπειρους αναβάτες. Αύξησε την ισχύ του Ducati DesertX με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »