Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

  • Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.
  • Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.
  • Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Ducati: Αποκαλύφθηκε η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της MotoE

Πριν λίγους μήνες, είχε ανακοινωθεί επίσημα ότι η κατηγορία MotoE αλλάζει πάροχο μοτοσυκλετών: Η Energica, η οποία κατασκευάζει προς το παρόν τα ηλεκτρικά δίκυκλα της κατηγορίας, θα δώσει την θέση της στην Ducati, από το 2023 και μετά.

Τώρα, η εταιρεία μας παρουσιάζει επίσημα την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, που θα αγωνιστεί στην μοναδική, μέχρι τώρα, κατηγορία του είδους της.


Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Στην πίστα του Misano, στα χέρια του Michele Pirro


Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, για την κατηγορία MotoE και το 2023.

Η μοτοσυκλέτα, την οποία βλέπετε στις φωτογραφίες, έχει την κωδική ονομασία V21L και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας  της Ducati  με το αγωνιστικό της τμήμα, Ducati Corse, υπό την ηγεσία του Roberto Cane, διευθυντή του τμήματος eMobility της Ducati. Τις πρώτες οδηγικές δοκιμές της μοτοσυκλέτας ανέλαβε ο Michele Pirro, δοκιμαστής της Ducati στο αγωνιστικό της τμήμα από το 2013, ο οποίος έχει κάνει και συμμετοχές σε αγωνιστικές συναντήσεις.
 

Ικανοποίηση για τους ανθρώπους της Ducati

Ο διευθυντής του τμήματος Ducati eMobility, Roberto Cane, δήλωσε για τις εξελίξεις:  «Ζούμε μια πραγματικά εξαιρετική στιγμή. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι πραγματικότητα και όχι ένα όνειρο ακόμα. Η πρώτη ηλεκτρική Ducati στην πίστα είναι ξεχωριστή, όχι μόνο για την μοναδικότητα της αλλά και για το είδος της πρόκλησης: Τόσο στο επίπεδο επιδόσεων αλλά και για το συμπιεσμένο χρονικό της περιθώριο. Ακριβώς για αυτό τον λόγο, η δουλειά όλης της ομάδας ήταν απίστευτη και το σημερινό αποτέλεσμα μας ξεπληρώνει για τις προσπάθειες που κάναμε αυτούς τους μήνες. Σίγουρα δεν έχουμε τελειώσει ακόμα, ο δρόμος μπροστά μας είναι ακόμα πολύ μακρύς, αλλά προς το παρόν θέσαμε ένα πρώτο λίθο.»

Αντίστοιχα ενθουσιασμένος εμφανίστηκε και ο Michele Pirro, που οδήγησε την μοτοσυκλέτα: «Το να δοκιμάσω το πρωτότυπο της MotoE ήταν μια ανατριχιαστική εμπειρία, γιατί σηματοδοτεί την έναρξη ενός σημαντικού κεφαλαίου στην ιστορία της Ducati. Η μοτοσυκλέτα είναι ελαφριά και ήδη έχει μια καλή ισορροπία. Η απόκριση του γκαζιού στο αρχικό άνοιγμα και η εργονομία είναι πολύ παρόμοια με αυτά μιας μοτοσυκλέτα του MotoGP. Αν δεν ήταν η ησυχία και το ότι στην δοκιμή, περιορίσαμε το γκάζι στο 70%, εύκολα θα πίστευα ότι οδηγώ την δική μου μοτοσυκλέτα».
 

«Προκλήσεις» το μέγεθος, το βάρος και η αυτονομία των μπαταριών

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει η Ducati, οι βασικοί σκόπελοι που έχουν ακόμα να ξεπεραστούν, παραμένουν το μέγεθος, το βάρος και η αυτονομία που μπορούν να προσφέρουν οι μπαταρίες, ενώ η Ducati επισημαίνει ότι σκοπεύει να παράσχει μοτοσυκλέτες με καλύτερη απόδοση, συγκέντρωση του βάρους και σταθερότητα της παροχής ισχύος.
 
 
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »