Επιτρέψτε μας να ξεκινήσουμε από τα φρένα, καθώς αυτά είναι τόσο ισχυρά, και με τόσο καλή πληροφόρηση, που θέτουν τα στάνταρ με τα οποία μπορεί εύκολα κανείς να κρίνει όλα τα υπόλοιπα δίκυκλα αλλά και τρίκυκλα οχήματα πόλης! Η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί μόνο το εμπρός φρένο, ενώ η αριστερή μανέτα διαθέτει το σύστημα UBS, που ενεργοποιεί τόσο τα δύο μπροστινά δισκόφρενα, όσο και το πίσω, πακτώνοντας τοscooter στο έδαφος, σε οποιοδήποτε οδόστρωμα. Προσπαθείς να το κάνεις να γλιστρήσει σε άσφαλτο-γυαλί, αλλά αυτό απλώς «βεντουζώνει» στο έδαφος με φοβερή δύναμη και αντίστοιχα καλή αίσθηση. Προσοχή θέλει το UBS στις στροφές με κακό οδόστρωμα, καθώς σε οριακή χρήση (μεγάλη κλίση μαζί με στραγγάλισμα της μανέτας) μπορεί να μπλοκάρει έναν από τους 2 μπροστινούς τροχούς. Ευτυχώς ο δεύτερος μπροστινός τροχός που λειτουργεί αυτόνομα, κάνει εύκολη την ανάκτηση του ελέγχου, με την απελευθέρωση του φρένου.
Το πλαίσιο είναι αρκούντως άκαμπτο για να δίνει άψογη, συμπαγή αίσθηση, συνεργαζόμενο άριστα με τις sport αναρτήσεις. Μόνο σε δρόμο με πολύ έντονες ανωμαλίες (συνεχόμενα σαμάρια και μεγάλες λακκούβες) θα δυσανασχετήσει ο αναβάτης από το κοπάνημα, και θα κόψει ταχύτητα. Ίσως να ήταν καλύτερα με 14άρη πίσω τροχό, αλλά τότε δεν θα χώραγε full-face κράνος. Σημειώστε πως αντίθετα με τα υπόλοιπα τρίκυκλα που κυκλοφορούν, εδώ, για χάρη της απλότητας και του μειωμένου βάρους δεν θα βρείτε ηλεκτρό-υδραυλικό σύστημα που κλειδώνει τους τροχούς, ούτε καν χειρόφρενο!
Απλούστατο και αποτελεσματικό το σύστημα της αρθρωτής ανάρτησης τηςYamaha, αποτελείται από 2 πιρούνια (ένα σετ 2 καλαμιών σε κάθε τροχό), παράλληλα τοποθετημένα στον άξονα του scooter, που συνδέονται με το λαιμό του scooter με ένα κλασικό παραλληλόγραμμο σύνδεσμο. Το κάθε πιρούνι ελέγχει το δικό του τροχό με μια ανεξάρτητη ανάρτηση, κι έτσι όταν ο ένας τροχός χάσει την πρόσφυση, ο δεύτερος λειτουργεί επικουρικά, σώζοντας τη μέρα, και αυξάνοντας κατά πολύ την οδική ασφάλεια του αναβάτη.
Savic C-Series: Η Αυστραλία επιστρέφει στην παραγωγή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Diem X-01: Ηλεκτροκίνητη με τον κινητήρα κατευθείαν στην πίσω ρόδα
Νέο Yamaha YZF-R25 2025: Δικύλινδρη με 35 ίππους για τις Ασιατικές αγορές
Yamaha FZ Fi Hybrid: Νέα έκδοση με υβριδική τεχνολογία στην Ινδία
Kawasaki: Μυστήριο στην υπόσχεση για τα νέα δίχρονα – έρχεται όμως νέα KLE500;
Που θα φτάσει η αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μέχρι το 2030;
Test καλοκαιρινό μπουφάν IXS: Πλήρως διάτρητο με κορυφαία ποιότητα κατασκευής
Η Γενική Φίλτρων και η Bonelli χορηγοί του Γιάννη Περιστερά στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV
Δίπλωμα οδήγησης από τα ΚΕΠ: Νέες διαδικασίες ενεργοποιούνται ψηφιακά
Morbidelli SC125 LX: Iταλική φινέτσα και εξοπλισμός με 2.595 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr