Η Suzuki ακολούθησε την πεπατημένη σε αυτούς τους τομείς, όπως άλλωστε κάνουν και οι περισσότεροι κατασκευαστές με το Burgman να παρουσιάζει δοκιμασμένες και παραδοσιακές λύσεις. Το πλαίσιό του είναι ατσάλινο και σωληνωτό, το πιρούνι συμβατικό τηλεσκοπικό, ενώ στο πίσω τροχό βλέπουμε τοποθετημένα δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους. Το μικρό Burgman έχει σχεδιαστεί για να κινείται αποκλειστικά με μικρής χωρητικότητας κινητήρες (σε κάποιες αγορές διατίθεται και ως 125άρι) και για αυτό το λόγο το βάρος του δεν ξεπερνά τα 163 “γεμάτα” κιλά, κάτι που γίνεται αμέσως αντιληπτό και στο δρόμο. Στα φρένα είναι που έχουμε και τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Το συνδυασμένο σύστημα φρένων καταργήθηκε και έδωσε τη θέση του σε μια
σύγχρονη μονάδα ABS με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονοπίστονη πίσω, ενώ και στις δύο
περιπτώσεις ο δίσκος είναι διαμέτρου 240 χλστ. Αυτή η “μικρή” αλλαγή φέρνει
μεγάλα και καλά νέα, αφού παρά την πολύ καλή απόδοση του προηγούμενου
συστήματος, ο αναβάτης είναι πλέον πλήρως αποφορτισμένος από το άγχος ενός
μπλοκαρίσματος με τη συνολική απόδοση να εξακολουθεί να κυμαίνεται σε πολύ καλά
επίπεδα. Το ABS συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό αφού επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται
πραγματικά και όταν το κάνει είναι γρήγορο στη λειτουργία του και
αποτελεσματικό.
Suzuki Hayabusa Special Edition 2026: Η θρυλική superbike σε μονοθέσια εμφάνιση
Είναι τα 125άρια το παρόν και το μέλλον της αστικής μετακίνησης;
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Test Givi H80.1 Carbon: Ελαφρύ Adventure κράνος με εξαιρετική αεροδυναμική
Η Ducati με μπαταρία στερεού τύπου : Συνεργασία QuantumScape και PowerCo
ISLAND 125: Με CBS ή ABS, φρένα Nissin και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Energica: Επιστρέφει ξανά στις αγορές δυναμικά
2.800+ παραβάσεις για μη χρήση κράνους τη βδομάδα 1/9 εώς 7/9
Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία
Full Face ή Jet κράνος για την πόλη;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.