Το 200άρι Burgman είναι πραγματικά μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Το μοτέρ του είναι πραγματικά δυνατό για τον κυβισμό του, οι χώροι είναι
αντάξιοι του ονόματος Burgman, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και η σχεδίασή είναι
μοντέρνα και σοβαρή. Το μόνο πράγμα που θα σταθεί εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και
το Burgman είναι
η υψηλή τιμή του που συγκρίνεται άμεσα με scooter μεγαλύτερου κυβισμού, ακόμη και GT. Είναι ωστόσο
ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο από αυτά, δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε χώρους και ο
μόνος τομέας που υπολείπεται φυσιολογικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα σε κυβισμό scooter είναι εκείνος των
επιδόσεων. Αν το δείτε σαν μια επένδυση στο χρόνο και όχι σαν μια αγορά που θα καλύψει
κάποιες πρόσκαιρες ανάγκες τότε αξίζει πραγματικά της προσοχής σας. Άλλωστε η
τιμή του απέχει σε φυσιολογικά επίπεδα από τα κορυφαία υγρόψυκτα 150άρια scooter της αγοράς που
είναι επίσης ακριβότερα από κάποια μοντέλα μεσαίου κυβισμού. Γιατί το
«συγκρίνουμε» από πλευράς τιμής με άλλα κορυφαία scooter; Μα γιατί και το Burgman είναι τέτοιο.
Είναι το κορυφαίο 200άρι GT
scooter της αγοράς.
Αν πιστέψετε σε αυτό θα σας καλομάθει τόσο πολύ που δύσκολα θα το αλλάξετε για
κάτι μεγαλύτερο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Y/Ψ,4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
200 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
69x53,4 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
18/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,73/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
10,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
3,6 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
163 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
140 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 240 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 240 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/90-13΄΄ |
Ελαστικό Π |
130/70-12΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.055 |
Πλάτος
(χλστ.) |
740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.465 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
735 |
Suzuki Hayabusa Special Edition 2026: Η θρυλική superbike σε μονοθέσια εμφάνιση
Είναι τα 125άρια το παρόν και το μέλλον της αστικής μετακίνησης;
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Test Givi H80.1 Carbon: Ελαφρύ Adventure κράνος με εξαιρετική αεροδυναμική
Η Ducati με μπαταρία στερεού τύπου : Συνεργασία QuantumScape και PowerCo
ISLAND 125: Με CBS ή ABS, φρένα Nissin και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Energica: Επιστρέφει ξανά στις αγορές δυναμικά
2.800+ παραβάσεις για μη χρήση κράνους τη βδομάδα 1/9 εώς 7/9
Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία
Full Face ή Jet κράνος για την πόλη;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.