Η Suzuki ακολούθησε την πεπατημένη σε αυτούς τους τομείς, όπως άλλωστε κάνουν και οι περισσότεροι κατασκευαστές με το Burgman να παρουσιάζει δοκιμασμένες και παραδοσιακές λύσεις. Το πλαίσιό του είναι ατσάλινο και σωληνωτό, το πιρούνι συμβατικό τηλεσκοπικό, ενώ στο πίσω τροχό βλέπουμε τοποθετημένα δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους. Το μικρό Burgman έχει σχεδιαστεί για να κινείται αποκλειστικά με μικρής χωρητικότητας κινητήρες (σε κάποιες αγορές διατίθεται και ως 125άρι) και για αυτό το λόγο το βάρος του δεν ξεπερνά τα 163 “γεμάτα” κιλά, κάτι που γίνεται αμέσως αντιληπτό και στο δρόμο. Στα φρένα είναι που έχουμε και τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Το συνδυασμένο σύστημα φρένων καταργήθηκε και έδωσε τη θέση του σε μια
σύγχρονη μονάδα ABS με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονοπίστονη πίσω, ενώ και στις δύο
περιπτώσεις ο δίσκος είναι διαμέτρου 240 χλστ. Αυτή η “μικρή” αλλαγή φέρνει
μεγάλα και καλά νέα, αφού παρά την πολύ καλή απόδοση του προηγούμενου
συστήματος, ο αναβάτης είναι πλέον πλήρως αποφορτισμένος από το άγχος ενός
μπλοκαρίσματος με τη συνολική απόδοση να εξακολουθεί να κυμαίνεται σε πολύ καλά
επίπεδα. Το ABS συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό αφού επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται
πραγματικά και όταν το κάνει είναι γρήγορο στη λειτουργία του και
αποτελεσματικό.
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr