Το Burgman 200 κινείται με χαρακτηριστική άνεση στο αστικό τοπίο προκαλώντας ευχάριστη έκπληξη στον αναβάτη του από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Το βάρος είναι αισθητά χαμηλό και μοιάζει ακόμη μικρότερο χάρη στη σωστή κατανομή του αλλά και στη χαμηλή σέλα που απέχει από το έδαφος μόλις 735 χλστ. Το πλάτος δεν είναι μεγάλο και σε συνδυασμό με το μικρό κόψιμο του τιμονιού ο αναβάτης πιάνει τον εαυτό του να ελίσσεται με ταχύτητα και όρεξη που δεν συνάδει με το κυριλέ παρουσιαστικό του Burgman. Το scooter της Suzuki βγάζει έναν ψευδοσπόρ χαρακτήρα σε αυτές τις συνθήκες και το μόνο που προσπαθεί να χαλάσει την εικόνα είναι η ήπια, όπως είπαμε, μετάδοση. Στις χαμηλές ταχύτητες μεταφέρει αργότερα από το ιδανικό τις εντολές του αναβάτη στο δρόμο και δυσχεράνει ελαφρώς τους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Σε αυτό το σημείο, ωστόσο, ο αναβάτης κινείται ήδη με ρυθμό που μάλλον δεν υπολόγιζαν οι άνθρωποι της Suzuki! Την αυτοπεποίθηση του ενισχύει και η δεμένη αίσθηση του Burgman. Το πλαίσιο είναι όσο ενδοτικό χρειάζεται, οι αναρτήσεις είναι σφιχτές στη λειτουργία τους αλλά δεν κοπανάνε και τα φρένα περνούν άμεσα τις εντολές στο δρόμο προσφέροντας γραμμική απόδοση και καλή αίσθηση.
Μια χαρά τα καταφέρνει το Burgman στο κέντρο και το
ίδιο δυνατά συνεχίζει και στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί αναλαμβάνει η πολύ καλή
κάλυψη από τον αέρα, το δυνατό μοτέρ και φυσικά η μεγάλη σέλα που θα σας
κρατήσει ξεκούραστους ακόμη και αν βρίσκεστε πάνω της όλη μέρα. Το GT scooter
είναι τόσο καλό σε αυτές τις συνθήκες που αν έχετε λίγη υπομονή
(υπολογίστε μέση ωριαία γύρω στα 120 χλμ./ώρα αν είστε μόνος) θα αποδράσετε με
αξιώσεις σε κάποιο κοντινό προορισμό ή, αν το λέει η καρδιά σας, έως την άλλη
άκρη της Ελλάδας!
Suzuki Hayabusa Special Edition 2026: Η θρυλική superbike σε μονοθέσια εμφάνιση
Είναι τα 125άρια το παρόν και το μέλλον της αστικής μετακίνησης;
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Test Givi H80.1 Carbon: Ελαφρύ Adventure κράνος με εξαιρετική αεροδυναμική
Η Ducati με μπαταρία στερεού τύπου : Συνεργασία QuantumScape και PowerCo
ISLAND 125: Με CBS ή ABS, φρένα Nissin και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Energica: Επιστρέφει ξανά στις αγορές δυναμικά
2.800+ παραβάσεις για μη χρήση κράνους τη βδομάδα 1/9 εώς 7/9
Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία
Full Face ή Jet κράνος για την πόλη;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.