Το Burgman 200 κινείται με χαρακτηριστική άνεση στο αστικό τοπίο προκαλώντας ευχάριστη έκπληξη στον αναβάτη του από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Το βάρος είναι αισθητά χαμηλό και μοιάζει ακόμη μικρότερο χάρη στη σωστή κατανομή του αλλά και στη χαμηλή σέλα που απέχει από το έδαφος μόλις 735 χλστ. Το πλάτος δεν είναι μεγάλο και σε συνδυασμό με το μικρό κόψιμο του τιμονιού ο αναβάτης πιάνει τον εαυτό του να ελίσσεται με ταχύτητα και όρεξη που δεν συνάδει με το κυριλέ παρουσιαστικό του Burgman. Το scooter της Suzuki βγάζει έναν ψευδοσπόρ χαρακτήρα σε αυτές τις συνθήκες και το μόνο που προσπαθεί να χαλάσει την εικόνα είναι η ήπια, όπως είπαμε, μετάδοση. Στις χαμηλές ταχύτητες μεταφέρει αργότερα από το ιδανικό τις εντολές του αναβάτη στο δρόμο και δυσχεράνει ελαφρώς τους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Σε αυτό το σημείο, ωστόσο, ο αναβάτης κινείται ήδη με ρυθμό που μάλλον δεν υπολόγιζαν οι άνθρωποι της Suzuki! Την αυτοπεποίθηση του ενισχύει και η δεμένη αίσθηση του Burgman. Το πλαίσιο είναι όσο ενδοτικό χρειάζεται, οι αναρτήσεις είναι σφιχτές στη λειτουργία τους αλλά δεν κοπανάνε και τα φρένα περνούν άμεσα τις εντολές στο δρόμο προσφέροντας γραμμική απόδοση και καλή αίσθηση.
Μια χαρά τα καταφέρνει το Burgman στο κέντρο και το
ίδιο δυνατά συνεχίζει και στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί αναλαμβάνει η πολύ καλή
κάλυψη από τον αέρα, το δυνατό μοτέρ και φυσικά η μεγάλη σέλα που θα σας
κρατήσει ξεκούραστους ακόμη και αν βρίσκεστε πάνω της όλη μέρα. Το GT scooter
είναι τόσο καλό σε αυτές τις συνθήκες που αν έχετε λίγη υπομονή
(υπολογίστε μέση ωριαία γύρω στα 120 χλμ./ώρα αν είστε μόνος) θα αποδράσετε με
αξιώσεις σε κάποιο κοντινό προορισμό ή, αν το λέει η καρδιά σας, έως την άλλη
άκρη της Ελλάδας!
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Γ. Αληγιζάκης: 200 πρατήρια υπό έρευνα για παραβάσεις – Δεν προβλέπονται αυξήσεις στα καύσιμα
Ε65: Ολοταχώς για ολοκλήρωση το 2026 – Ξεπεράστηκε το 75% του έργου
Ιμάντας Mitsuboshi MBLSC018 για Honda SH 125 – SH 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr