net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ευέλικτο και με συγκεντρωμένες μάζες, θέλει όμως αλλαγή ελαστικών για να στρίψει όπως του αρμόζει, στην κακή ελληνική άσφαλτο.

Ο στόχος

“Ήρθαμε αργά, σε μια κατηγορία που βρίθει από ανταγωνιστές, και για αυτό, θα πρέπει να διαθέτουμε πρωτοτυπία.” Σύμφωνα τώρα με έρευνα της Suzuki, οι θιασώτες της κατηγορίας  (σσ. η Suzuki αναφέρεται σε αυτήν ως “1000άρια Roadsters”) έχουν ηλικία άνω των 40 ετών, είναι έμπειροι αναβάτες, πρώην κάτοχοι Superbike μοτοσικλετών, με εισόδημα άνω του μέσου όρου, ενώ η χρήση που κάνουν στη μοτοσικλέτα τους είναι sport βόλτες το Σαββατοκύριακο, συνήθως solo, και σπανίως με συνεπιβάτη. Τους αναβάτες αυτούς ενδιαφέρουν πρωταρχικά το κράτημα, η ευελιξία, το μικρό βάρος, και οι δυνατές επιταχύνσεις. Λιγότερο σημαντικά είναι το στιλ και το φινίρισμα, ενώ στην ουρά της ιεράρχησης των αναγκών τους είναι η τελική ταχύτητα και η μέγιστη ιπποδύναμη. Τι έχει λοιπόν να προσφέρει το GSX-S 1000 σε αυτούς τους αναβάτες; Δυνατές επιταχύνσεις, πλατιά καμπύλη ροπής, άμεση απόκριση και ήχο που ενθουσιάζει από τον κινητήρα του Κ5, sport αναρτήσεις και φρένα, ελαφρύ design, άνετη θέση οδήγησης, Traction Control και ABS, μυώδη εμφάνιση, και κορυφαία εξαρτήματα.  

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ