Suzuki GSX-S 1000 |
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
73,4x59 |
Συμπίεση (:1) |
12,2 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
144 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός SDTV |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
6,9 |
Βάρος, γεμάτο
(κιλά) |
209 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
260+ |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Περιμετρικό, αλουμινίου δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
USD Kayaba 43 χλστ, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Kayaba, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
2Δ, Brembo 310 χλστ, 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, Bosch ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δίσκος 250 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, Bosch ABS |
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Dunlop D214 120/70-17” |
Ελαστικό Π |
Dunlop D214 190/50-17” |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.115 |
Πλάτος -καθρέπτες (χλστ.) |
795 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.460 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
810 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr