• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ιαπωνική μοτοσικλέτα αποδεικνύεται ικανή και σε δρόμο με στροφές. Θα κινηθεί ταχύτατα και προβλέψιμα και δεν θα προβληματίσει τον αναβάτη της.

Το ηλεκτρονικό χέρι της Kawasaki

Το Versys 1000 από την πρώτη κιόλας γενιά ερχόταν εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας. Το ανανεωμένο μοντέλο φέρει νέα μονάδα ABS, η οποία εκτός από μικρότερη σε μέγεθος και ελαφρύτερη είναι και πιο γρήγορη στη λειτουργία της. Από την άλλη η ιαπωνική εταιρία δεν ανακοινώνει αλλαγές για το στάνταρ Traction Control το οποίο ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα παρεμβατικότητας με τον αναβάτη να έχει τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει. Στα δύο πρώτα επίπεδα το σύστημα επιτρέπει το σπινάρισμα του πίσω τροχού αλλά και τις σούζες ισχύος, επεμβαίνοντας στην ανάφλεξη μόνο όταν ανιχνεύσει υπερβολή. Το τρίτο επίπεδο είναι και το πιο παρεμβατικό με τα ηλεκτρονικά να επεμβαίνουν στις πεταλούδες του ψεκασμού αλλά και στα μπεκ μειώνοντας το καύσιμο. Σε όλες τις περιπτώσεις ο έλεγχος για την κατάσταση της πρόσφυσης να πραγματοποιείται κάθε πέντε χιλιοστά του δευτερολέπτου! Το καλό με το σύστημα της Kawasaki είναι ότι κρατάει στη μνήμη την προτίμηση του αναβάτη εκτός και αν έχει επιλέξει την απενεργοποίηση του συστήματος. 

Στην πράξη έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικά γρήγορο στις αντιδράσεις του Traction Control που τα καταφέρνει παντού περίφημα με την επέμβασή του να είναι πάντα βελούδινη και προοδευτική, αφήνοντας παράλληλα τον αναβάτη να το διασκεδάσει. Η λειτουργία του είναι τόσο καλή που κάνει τη δεύτερη χαρτογράφηση του ψεκασμού -μειώνει την ισχύ στο 75%- περιττή. 

 
  • imperato

    Πουλήθηκε κανένα κομμάτι στην Ελλάδα εδώ και πέντε χρόνια που βγήκε στην αγορά; ας μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος.. Εντάξει το πρώτο μοντέλο ήταν πανάσχημο.. Αλλά το καινούργιο που είναι ελκυστικό; Μήπως είναι πανάκριβο; Ας το κατεβάσουν κανα΄διχίλιαρο να πουλήσει όπως το yamaha tracer σαν ζεστό ψωμάκι...

      1

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ