|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.043 |
|
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
77x56 |
|
Συμπίεση
(:1) |
10.3 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
118/9.000 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10,4/7.700 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
|
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
6,3 |
|
Βάρος,
πλήρες (kg) |
251 |
|
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
245 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Αλουμινένιο δύο
δοκών |
|
Αναρτήσεις
Ε |
Ανεστραμμένο, 43 χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
|
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ , ΠΕ, ΑΕ |
|
Διαδρομή |
150 |
|
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ /300, 4πίσκοντες
δαγκάνες |
|
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /250, μονοπίστονη
δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17" |
|
Ελαστικό
Π |
180/55-17" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.235 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
900 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.520 |
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
845 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
|
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
|
Στροφόμετρο |
Υ |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
|
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |



125άρια adventure scooter με τα καλύτερα φρένα
EFUN DEER 48V & 72V: Με αυτονομία έως 150 χλμ και εγγύηση και τελική 100χλμ/ώρα
Υποχρεωτικός εξοπλισμός με νόμο: ασφάλεια ή υπερβολική παρέμβαση;
Ανοιχτά διόδια από τους αγρότες: Πόσο κοστίζουν οι κινητοποιήσεις και ποιος τα πληρώνει
Συμβατική VS Πλευστή δισκόπλακα: Υλικά κατασκευής και διαφορά στην απόδοση
Η Honda ετοιμάζει σύστημα αποφυγής κινδύνου με AI για μοτοσυκλέτες
161 χλμ/ώρα στη Λεωφόρο Συγγρού: Βαρύς ο «λογαριασμός» με τον νέο ΚΟΚ (ΒΙΝΤΕΟ)
Ducati γιορτάζει τον Márquez με την Panigale V4 World Champion Replica
Κάμερες τεχνητής νοημοσύνης: Πάνω από 1.000 παραβάσεις σε 4 ημέρες
Αδιάβροχo μπουφάν Αnorak Street
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Πουλήθηκε κανένα κομμάτι στην Ελλάδα εδώ και πέντε χρόνια που βγήκε στην αγορά; ας μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος.. Εντάξει το πρώτο μοντέλο ήταν πανάσχημο.. Αλλά το καινούργιο που είναι ελκυστικό; Μήπως είναι πανάκριβο; Ας το κατεβάσουν κανα΄διχίλιαρο να πουλήσει όπως το yamaha tracer σαν ζεστό ψωμάκι...