Το προηγούμενο Versys ήταν μια εξαιρετικά άνετη μοτοσικλέτα, ωστόσο, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε πολλές μικρές αλλαγές με στόχο να το βελτιώσουν ακόμη περισσότερο. Το νέο φέρινγκ, εκτός από αισθητικής πλευράς, είναι προσεγμένο και αεροδυναμικά με νέες διόδους που εκτρέπουν τον αέρα μακριά από τον αναβάτη ενώ άλλες δίοδοι στέλνουν αέρα εντός του “κόκπιτ” ώστε να μειώνεται η υποπίεση. Επιπλέον, η διαδρομή της ρυθμιζόμενης ζελατίνας έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ. στα 75 και αυτά είναι μόνο η αρχή για τις αλλαγές στην εργονομία. Νέα είναι και η μπάρα μεταβλητής διατομής του τιμονιού, που φέρει πλέον και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη, με νέο λιγότερο έντονο κουρμπάρισμα σε σχέση με το προηγούμενη. Η μπάρα βρίσκεται 20 χλστ. ψηλότερα χάρη στα νέα καβαλέτα τα οποία είναι ένα ενιαίο κομμάτι, και όχι δύο ξεχωριστά όπως πριν, και δένουν πάνω στην πλάκα μέσω σινεμπλόκ. Έτσι η μπάρα έχει γίνει πιο άκαμπτη με την Kawasaki να έχει χρησιμοποιήσει δύο τύπους σινεμπλόκ στο τιμόνι: έναν για να περιορίσει τους κραδασμούς και έναν για να περιορίσει την κίνηση του τιμονιού εμπρός και πίσω, από τις ελαστικότες που εμφανίζονται φυσιολογικά, με τη χρήση σινεμπλόκ. Θέση άλλαξε και ο κεντρικός διακόπτης που αναδύθηκε κατά 40 χλστ. και είναι πλέον πιο εύκολα προσβάσιμος. Ανασχεδιασμένοι τέλος παρουσιάζονται και οι μικροί σε μέγεθος καθρέπτες που προσφέρουν εξαιρετική εικόνα για το τι γίνεται πίσω αφού έχουν τοποθετηθεί σε ιδανική θέση.
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Test Jet κράνος Beon B-120: Μπορείς να το φοράς όλη μέρα!
Ηλεκτρική Honda Fireblade για Le Mans: Φοιτητική ομάδα από τη Γαλλία χτίζει ηλεκτρική superbike
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Πουλήθηκε κανένα κομμάτι στην Ελλάδα εδώ και πέντε χρόνια που βγήκε στην αγορά; ας μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος.. Εντάξει το πρώτο μοντέλο ήταν πανάσχημο.. Αλλά το καινούργιο που είναι ελκυστικό; Μήπως είναι πανάκριβο; Ας το κατεβάσουν κανα΄διχίλιαρο να πουλήσει όπως το yamaha tracer σαν ζεστό ψωμάκι...