• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μια από τις καλύτερες σέλες σε μοτοσικλέτα. Σούπερ άνετη τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη.

Ποιοτικοί και εύχρηστοι οι διακόπτες. Από τον δεξιό ρυθμίζονται οι ενδείξεις και το KTRC

Μόνο η πλάκα του στροφόμετρου που έγινε μαύρη άλλαξε στον πίνακα πληροφοριών του Versys. Ευανάγνωστες οι ενδείξεις της μικρής LCD οθόνης.

Ο ανεμοθραύστης του, η ζελατίνα δηλαδη, ρυθμίζεται πανέυκολα χωρίς τη χρήση κάποιου εργαλέιου. Εξαιρετικά!

Επιθετική σχεδίαση που ξεχωρίζει και συγκεντρώνει τα βλέμματα για τη μοτοσικλέτα της Kawasaki. Τα φώτα έχουν καλή απόδοση και στις δύο σκάλες.

Aνεση-Εργονομία: Πολύ προσεγμένο

Το προηγούμενο Versys ήταν μια εξαιρετικά άνετη μοτοσικλέτα, ωστόσο, οι Ιάπωνες προχώρησαν  σε πολλές μικρές αλλαγές με στόχο να το βελτιώσουν ακόμη περισσότερο. Το νέο φέρινγκ, εκτός από αισθητικής πλευράς, είναι προσεγμένο και αεροδυναμικά με νέες διόδους που εκτρέπουν τον αέρα μακριά από τον αναβάτη ενώ άλλες δίοδοι στέλνουν αέρα εντός του “κόκπιτ” ώστε να μειώνεται η υποπίεση. Επιπλέον, η διαδρομή της ρυθμιζόμενης ζελατίνας έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ. στα 75 και αυτά είναι μόνο η αρχή για τις αλλαγές στην εργονομία. Νέα είναι και η μπάρα μεταβλητής διατομής του τιμονιού, που φέρει πλέον και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη, με νέο λιγότερο έντονο κουρμπάρισμα σε σχέση με το προηγούμενη. Η μπάρα βρίσκεται 20 χλστ. ψηλότερα χάρη στα νέα καβαλέτα τα οποία είναι ένα ενιαίο κομμάτι, και όχι δύο ξεχωριστά όπως πριν, και δένουν πάνω στην πλάκα μέσω σινεμπλόκ. Έτσι η μπάρα έχει γίνει πιο άκαμπτη με την Kawasaki να έχει χρησιμοποιήσει δύο τύπους σινεμπλόκ στο τιμόνι: έναν για να περιορίσει τους κραδασμούς και έναν για να περιορίσει την κίνηση του τιμονιού εμπρός και πίσω, από τις ελαστικότες που εμφανίζονται φυσιολογικά, με τη χρήση σινεμπλόκ. Θέση άλλαξε και ο κεντρικός διακόπτης που αναδύθηκε κατά 40 χλστ. και είναι πλέον πιο εύκολα προσβάσιμος. Ανασχεδιασμένοι τέλος παρουσιάζονται και οι μικροί σε μέγεθος καθρέπτες που προσφέρουν εξαιρετική εικόνα για το τι γίνεται πίσω αφού έχουν τοποθετηθεί σε ιδανική θέση. 


Όλες οι παραπάνω αλλαγές έχουν κάνει το Versys μία ακόμη πιο φιλική μοτοσικλέτα για όλες τις χρήσεις, η οποία ωστόσο θα ταιριάξει με όλους, με τους ψηλότερους να εκτιμούν ακόμη περισσότερο την ευρύχωρη θέση οδήγησης. Μην ξεχάσουμε και τις αλλαγές στη μη ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα που ήταν ήδη μια από τις καλύτερες μεταξύ των adventure μοτοσικλετών. Οι αλλαγές εντοπίζονται στην επένδυση της σέλας του αναβάτη με διαφορετικό υλικό για τα πλάγια και το πάνω μέρος, για καλύτερη στήριξη άσχετα από τον τρόπο οδήγησης. Παραπονεμένος δεν θα μείνει ούτε ο συνεπιβάτης αφού η ιαπωνική εταιρία τοποθέτησε ακόμη περισσότερο υλικό στη δική του σέλα σε σχέση με πριν. Με τα μαρσπιέ να βρίσκονται στις σωστές θέσεις, όπως και οι χειρολαβές δεν θα τον ακούσετε να παραπονιέται ποτέ.

 
  • imperato

    Πουλήθηκε κανένα κομμάτι στην Ελλάδα εδώ και πέντε χρόνια που βγήκε στην αγορά; ας μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος.. Εντάξει το πρώτο μοντέλο ήταν πανάσχημο.. Αλλά το καινούργιο που είναι ελκυστικό; Μήπως είναι πανάκριβο; Ας το κατεβάσουν κανα΄διχίλιαρο να πουλήσει όπως το yamaha tracer σαν ζεστό ψωμάκι...

      1

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ