Το προηγούμενο Versys ήταν μια εξαιρετικά άνετη μοτοσικλέτα, ωστόσο, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε πολλές μικρές αλλαγές με στόχο να το βελτιώσουν ακόμη περισσότερο. Το νέο φέρινγκ, εκτός από αισθητικής πλευράς, είναι προσεγμένο και αεροδυναμικά με νέες διόδους που εκτρέπουν τον αέρα μακριά από τον αναβάτη ενώ άλλες δίοδοι στέλνουν αέρα εντός του “κόκπιτ” ώστε να μειώνεται η υποπίεση. Επιπλέον, η διαδρομή της ρυθμιζόμενης ζελατίνας έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ. στα 75 και αυτά είναι μόνο η αρχή για τις αλλαγές στην εργονομία. Νέα είναι και η μπάρα μεταβλητής διατομής του τιμονιού, που φέρει πλέον και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη, με νέο λιγότερο έντονο κουρμπάρισμα σε σχέση με το προηγούμενη. Η μπάρα βρίσκεται 20 χλστ. ψηλότερα χάρη στα νέα καβαλέτα τα οποία είναι ένα ενιαίο κομμάτι, και όχι δύο ξεχωριστά όπως πριν, και δένουν πάνω στην πλάκα μέσω σινεμπλόκ. Έτσι η μπάρα έχει γίνει πιο άκαμπτη με την Kawasaki να έχει χρησιμοποιήσει δύο τύπους σινεμπλόκ στο τιμόνι: έναν για να περιορίσει τους κραδασμούς και έναν για να περιορίσει την κίνηση του τιμονιού εμπρός και πίσω, από τις ελαστικότες που εμφανίζονται φυσιολογικά, με τη χρήση σινεμπλόκ. Θέση άλλαξε και ο κεντρικός διακόπτης που αναδύθηκε κατά 40 χλστ. και είναι πλέον πιο εύκολα προσβάσιμος. Ανασχεδιασμένοι τέλος παρουσιάζονται και οι μικροί σε μέγεθος καθρέπτες που προσφέρουν εξαιρετική εικόνα για το τι γίνεται πίσω αφού έχουν τοποθετηθεί σε ιδανική θέση.
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά όμιλο: Ποιοι κυριαρχούν στην αγορά
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
Νέος ΚΟΚ: Πάνω από 14.000 έλεγχοι της Τροχαίας στην Αττική σε 4 μέρες
Quasar 1980: Στο σφυρί η σπάνια βρετανική μοτοσυκλέτα με οροφή
Νέα πατέντα αποκαλύφθηκε από την ΚΤΜ για ηλεκτρικό-μηχανικό supercharger
Kymco X-Town ST 250 2025: Euro5+ με νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος και μεγάλη ζελατίνα
Honda Motocompo 1981: Το μικρότερο scooter της Honda που έμπαινε στο πορτ-μπαγκάζ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Πουλήθηκε κανένα κομμάτι στην Ελλάδα εδώ και πέντε χρόνια που βγήκε στην αγορά; ας μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος.. Εντάξει το πρώτο μοντέλο ήταν πανάσχημο.. Αλλά το καινούργιο που είναι ελκυστικό; Μήπως είναι πανάκριβο; Ας το κατεβάσουν κανα΄διχίλιαρο να πουλήσει όπως το yamaha tracer σαν ζεστό ψωμάκι...