Το προηγούμενο Versys ήταν μια εξαιρετικά άνετη μοτοσικλέτα, ωστόσο, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε πολλές μικρές αλλαγές με στόχο να το βελτιώσουν ακόμη περισσότερο. Το νέο φέρινγκ, εκτός από αισθητικής πλευράς, είναι προσεγμένο και αεροδυναμικά με νέες διόδους που εκτρέπουν τον αέρα μακριά από τον αναβάτη ενώ άλλες δίοδοι στέλνουν αέρα εντός του “κόκπιτ” ώστε να μειώνεται η υποπίεση. Επιπλέον, η διαδρομή της ρυθμιζόμενης ζελατίνας έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ. στα 75 και αυτά είναι μόνο η αρχή για τις αλλαγές στην εργονομία. Νέα είναι και η μπάρα μεταβλητής διατομής του τιμονιού, που φέρει πλέον και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη, με νέο λιγότερο έντονο κουρμπάρισμα σε σχέση με το προηγούμενη. Η μπάρα βρίσκεται 20 χλστ. ψηλότερα χάρη στα νέα καβαλέτα τα οποία είναι ένα ενιαίο κομμάτι, και όχι δύο ξεχωριστά όπως πριν, και δένουν πάνω στην πλάκα μέσω σινεμπλόκ. Έτσι η μπάρα έχει γίνει πιο άκαμπτη με την Kawasaki να έχει χρησιμοποιήσει δύο τύπους σινεμπλόκ στο τιμόνι: έναν για να περιορίσει τους κραδασμούς και έναν για να περιορίσει την κίνηση του τιμονιού εμπρός και πίσω, από τις ελαστικότες που εμφανίζονται φυσιολογικά, με τη χρήση σινεμπλόκ. Θέση άλλαξε και ο κεντρικός διακόπτης που αναδύθηκε κατά 40 χλστ. και είναι πλέον πιο εύκολα προσβάσιμος. Ανασχεδιασμένοι τέλος παρουσιάζονται και οι μικροί σε μέγεθος καθρέπτες που προσφέρουν εξαιρετική εικόνα για το τι γίνεται πίσω αφού έχουν τοποθετηθεί σε ιδανική θέση.
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Πουλήθηκε κανένα κομμάτι στην Ελλάδα εδώ και πέντε χρόνια που βγήκε στην αγορά; ας μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος.. Εντάξει το πρώτο μοντέλο ήταν πανάσχημο.. Αλλά το καινούργιο που είναι ελκυστικό; Μήπως είναι πανάκριβο; Ας το κατεβάσουν κανα΄διχίλιαρο να πουλήσει όπως το yamaha tracer σαν ζεστό ψωμάκι...