Η Tiger 850 Sport αποτελεί μια έκδοση της Tiger σειράς εστιασμένη στην χρηστικότητα εντός δρόμου και θα αποτελεί το πιο προσιτό μοντέλο της γκάμας.

Triumph Tiger 850 Sport 2021

Triumph Tiger 850 Sport 2021

Triumph Tiger 850 Sport 2021

Triumph Tiger 850 Sport 2021

Triumph Tiger 850 Sport 2021

Triumph Tiger 850 Sport 2021

H Triumph Tiger 850 Sport αποκαλύφθηκε και επίσημα. Μια νέα Adventure μοτοσυκλέτα στην γκάμα των «τίγρεων» από την Triumph ήρθε, συνεπής στο ραντεβού της μετά τα τελευταία teasers της εταιρείας. Η Tiger 850 Sport αποτελεί μια έκδοση της Tiger σειράς εστιασμένη στην χρηστικότητα εντός δρόμου και θα αποτελεί το πιο προσιτό μοντέλο της γκάμας.
 
Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι μετά από επικοινωνία μας με την εταιρεία, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το Tiger 850 Sport να μην έρθει στην χώρα μας, τηρούμε όμως στάση αναμονής για περαιτέρω εξελίξεις.

 

Το μοντέλο εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 888 κ.εκ. που φέρει τον μοναδικό στρόφαλο T-plane με σειρά ανάφλεξης 1-3-2. Για την περίσταση, ο κινητήρας αποδίδει 85 ίππους και 8,4 kgm ροπής, στις 8.500 και 6.500 στροφές αντίστοιχα, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα για περιορισμού της ισχύος στους 47,6 ίππους για οδήγηση του μοντέλου με δίπλωμα Α2.
 
Το εξοπλιστικό επίπεδο του μοντέλου δηλώνεται υψηλό, καθώς το Tiger 850 Sport θα φέρει μεταξύ άλλων, τις δαγκάνες Stylema της Brembo με δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός. Ακόμα, το πιρούνι εμπρός προέρχεται από την Marzocchi και είναι ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση. Το αμορτισέρ πίσω προέρχεται επίσης από την Marzocchi και ρυθμίζεται στην προφόρτιση, ενώ οι διαδρομές ανέρχονται σε 180 και 170 χιλιοστά εμπρός και πίσω. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 ιντσών για τον εμπρόσθιο και 17 ιντσών για τον οπίσθιο. 
 
Το μοντέλο εξοπλίζεται με οθόνη TFT 5 ιντσών για την απεικόνιση των απαραίτητων ενδείξεων, ενώ στα ηλεκτρονικά συστήματα θα περιλαμβάνονται 2 χαρτογραφήσεις ισχύος: Road και Rain, για την ανάλογη προσαρμογή της λειτουργίας του κινητήρα. Υπάρχει ακόμα και Traction Control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ο φωτισμός του μοντέλου είναι πλήρως LED, ενώ η ζελατίνα μπορεί να ρυθμιστεί στο ύψος. Παράλληλα, ο συμπλέκτης του κινητήρα είναι τύπου ολίσθησης-υποβοήθησης.
 
Η εργονομία του μοντέλου ακολουθεί ένα μελετημένο μονοπάτι για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα προς τον αναβάτη, ο οποίος έχει στην διάθεση του ένα ρυθμιζόμενο τιμόνι και μια σέλα ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις ύψους με διαφορά 20 χιλιοστών. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρων, με σχήμα ειδικό για την αύξηση της προστασίας του αναβάτη από τις περιβαλλοντικές συνθήκες.
 
Περιμένουμε και περισσότερες εξελίξεις, όσον αφορά την αγορά μας.

 

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9