H ΚΤΜ αναβάθμισε την «μεσαία» σειρά Adventure της, παρουσιάζοντας τα νέα 890 Adventure R και 890 Adventure R Rally για το 2021. Οι μοτοσυκλέτες υφίστανται πολλές και σημαντικές αλλαγές, ενώ για πρώτη φορά μια έκδοση της πλατφόρμας γίνεται διαθέσιμη σε περιορισμένα κομμάτια.

KTM 890 Adventure R - R Rally 2021

KTM 890 Adventure R - R Rally 2021

KTM 890 Adventure R - R Rally 2021

H ΚΤΜ αναβάθμισε την «μεσαία» σειρά Adventure της, παρουσιάζοντας τα νέα 890 Adventure R και 890 Adventure R Rally για το 2021. Οι μοτοσυκλέτες υφίστανται πολλές και σημαντικές αλλαγές, ενώ για πρώτη φορά μια έκδοση της πλατφόρμας γίνεται διαθέσιμη σε περιορισμένα κομμάτια.
 
Ο κινητήρας LC8c παίρνει «αύξηση» τόσο σε διάμετρο όσο και σε διαδρομή, αγγίζοντας πλέον τα 889 κ.εκ. Η ισχύς του ανέρχεται πλέον στους 105 ίππους  και η ροπή στα 10,6 kgm., ενώ ο κινητήρας συμφωνεί με τις προδιαγραφές Euro5. Στο εσωτερικό του κινητήρα έχουν αλλάξει πολλά: Νέα είναι τα πιστόνια, οι αντικραδασμικοί άξονες, οι μπιέλες, οι βαλβίδες και τα ελατήρια τους και πολλά άλλα τμήματα του μοτέρ. Η KTM ισχυρίζεται ότι με τις αλλαγές, πέτυχε μείωση του βάρους του νέου κινητήρα κατά 20%, σε σχέση με τον απερχόμενο των 790 κ.εκ.
 
Ο συμπλέκτης τύπου ολίσθησης είναι νέος, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων. Για την επίτευξη μεγαλύτερης ζωής του κινητήρα, ο εναλλάκτης θερμότητας λαδιού είναι μεγαλύτερος και ο αισθητήρας προανάφλεξης είναι νέος. Νέα είναι και τα ηλεκτρονικά ελέγχου του κινητήρα, με νέο traction control που υπολογίζει ξεχωριστά την ανύψωση του εμπρός τροχού και την ολίσθηση του πίσω, ενώ είναι ταχύτερο στην δράση του σύμφωνα με την KTM. Ελαφρώς επαναρυθμισμένο είναι και το ABS.
 
Το υποπλαίσιο είναι νέο και είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, ενώ στις αναρτήσεις το 890 Adventure R λαμβάνει ανανεώσεις στις ρυθμίσεις. Το μοντέλο φέρει τροχούς 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω.
 
Παράλληλα, η KTM ανακοίνωσε και την περιορισμένης παραγωγής έκδοση Rally για το μοντέλο, η οποία φέρει ειδικά για την περίσταση γραφικά και αναρτήσεις WP Pro πλήρως ρυθμιζόμενες, με διαδρομές στα 270 χιλιοστά. Ακόμα, η έκδοση Rally φέρει τελικό τιτανίου από την Akrapovic, αγωνιστικά μαρσπιέ και προφυλακτήρα ρεζερβουάρ από ανθρακόνημα και νέα σέλα ύψους 910 χιλιοστών. Οι ζάντες του 890 Adventure R Rally είναι στενότερες από αυτές του 890, για την χρήση πιο «χωμάτινων» ελαστικών, ενώ το μοντέλο φέρει Quickshifter στον βασικό εξοπλισμό του.
 
Η έκδοση Rally θα γίνει διαθέσιμη μόνο σε 700 κομμάτια για όλο τον κόσμο, τα οποία σύμφωνα με την KTM, έχουν αρχίσει ήδη να αποκτούν ιδιοκτήτες!
 
Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο αναμένονται.


 

 

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9