Αλλάζει κατεύθυνση πανέυκολα και νιώθει άνετα σε δρόμους με στροφές.

    Οδηγώντας: Τα κάνει όλα

    Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα στη σέλα στου Benelli, είναι εμφανές ότι έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη φιλικότητα. Η θέση οδήγησης είναι άνετη και το εργονομικό τρίγωνο τιμόνι σέλα - μαρσπιέ δίνει φυσιολογικές γωνίες σε γόνατα και αγκώνες. Όλα πάνω του λειτουργούν με ήπιο τρόπο και μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά για τις μετακινήσεις σου. Η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη, καθώς είναι ενδοτική και απορροφά τις κακοτεχνίες των δρόμων, ενώ ταυτόχρονα είναι όσο σκληρή πρέπει για να κάνει απολαυστική τη γρήγορη οδήγηση στο επαρχιακό δίκτυο. 

    Προτεραιότητα για τον υποψήφιο αγοραστή δεν έχει η απόλυτη δύναμη, αλλά η ομαλότητα με την οποία αυτή παρέχεται από τον κινητήρα και σε αυτό παίρνει άριστα. Καταφέρνει να κρύβει με μαεστρία το βάρος του, είναι ευκίνητο και αλλάζει κατεύθυνση χωρίς τον παραμικρό δισταγμό. Όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν, το μοναδικό πράγμα του θα προβληματίσει τον αναβάτη είναι οι υψηλές στροφές του κινητήρα και οι κραδασμοί που εμφανίζονται. Είναι, όμως, σταθερό και δεν παρουσιάζει ταλαντώσεις. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ δεν ξεπέρασε τα 4,9 στην εθνική με τον δείκτη του στροφόμετρου να φλερτάρει με τη κόκκινη περιοχή. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι 20 λίτρα, οι επισκέψεις στο βενζινάδικο θα γίνονται σε αραιά διαστήματα.


    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.