Με το MT-03 μπορείς να κινηθείς με την ίδια άνεση τόσο σε χαλαρούς, όσο και σε πιο γρήγορους ρυθμούς.

    Οδηγώντας: Εύκολο και Sport

    Η γλυκιά λειτουργία του κινητήρα και ο μαλακός συμπλέκτης σε προδιαθέτουν θετικά από τα πρώτα κιόλας μέτρα που θα κάνεις πάνω στο ΜΤ-03. Τα 168 κιλά (γεμάτο) αλλά και το σωστό ζύγισμα, προσφέρουν τα μέγιστα στην ευκολία οδήγησης και θα βοηθήσουν ιδιαίτερα τους μικρόσωμους ή νέους αναβάτες στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Οι πιο έμπειροι απλώς  θα εκτιμήσουν την ταχύτητα με την οποία μπορεί να ελίσσεται μέσα στην πόλη και την ευελιξία που μόνο παπί μπορεί να προσφέρει. Το μικρό πλάτος δεν στέκεται εμπόδιο όταν περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα οι περιπτώσεις που δεν θα είσαι πρώτος σε κάθε φανάρι να αποτελούν εξαίρεση. Η σέλα είναι αρκετά μαλακή και μαζί με την όρθια θέση οδήγησης και το setup των αναρτήσεων, θα κρατήσουν ξεκούραστο τον αναβάτη ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση, ενώ θα επιτρέψουν και το δεύτερο άτομο για μικρότερες αποστάσεις. Ανοίγοντας το γκάζι, οι 42 ίπποι έρχονται πολύ ομαλά χωρίς να τρομάζουν (ακόμα ένα ατού για τους αρχάριους) αλλά αν επιμείνεις οι στροφές θα ανέβουν τάχιστα αγγίζοντας  τα κόκκινα και μεταμορφώνοντας το χαρακτήρα του. Αρκεί να έχεις πάνω από 8.000 σ.α.λ  και το MT-03 θα κινείται πραγματικά γρήγορα ξεδιπλώνοντας την sport πλευρά που κρύβει με ένα εύηχο ουρλιαχτό από την εξάτμιση. Σίγουρα έχει τη δυνατότητα να προβληματίσει ακόμα και μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες στην κίνηση του αστικού περιβάλλοντος. Στην ευθεία το κοντέρ θα δείξει πάνω από 170χλμ/ώρα, ενώ  σε δρόμο με στροφές μπορείς να κινηθείς απολαυστικά σε γρήγορο ρυθμό και φυσιολογικά πλαίσια, που για τους περισσότερους αναβάτες επαρκούν με το παραπάνω. Αν ζητάς περισσότερα το MT-03 δεν θα αρνηθεί, αλλά θα διαπιστώσεις ότι οι αναρτήσεις είναι σχετικά μαλακές, καθώς πρέπει να ισορροπούν ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά. Παρ΄όλα αυτά, το πλαίσιο είναι στιβαρό, οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα φρένα έχουν καλή απόδοση αλλά χρειάζονται αρκετή δύναμη, κάτι που θα βοηθήσει όσους έχουν συνηθίσει να χουφτώνουν απότομα το εμπρός φρένο, αν και το ABS πάντα είναι εκεί και κάνει σωστά τη δουλειά του, αποτρέποντας τα ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα.  

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ