Το Crypton-X είναι το δυνατότερο παπί, γεγονός που οφείλεται στον υγρόψυκτο κινητήρα των 135 κ.εκ. Επιπλέον, έχει τον πιο sport χαρακτήρα. Αν μιλάμε, λοιπόν, για ένα παπί, το οποίο τρέχει, “παίζει”, στρίβει και συμπεριφέρεται σαν sport, το Crypton είναι η καλύτερη πρόταση. Ωστόσο, αυτό σημαίνει και το υψηλότερο κόστος από όλα τα παπιά της αγοράς και υποχωρήσεις στον τομέα της πρακτικότητας. Παρόλα αυτά, είναι σχεδόν σίγουρο όλοι θα αφήσουν κατά μέρος τον πρακτικό τομέα και θα κάνουν πάρτι πάνω στη σέλα του! Μία βόλτα αρκεί.
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
134,4 |
|
Διάμ. x Διαδρομή (χλστ). |
54x58 |
|
Συμπίεση (:1) |
10,9 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
12,6/8.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/6.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρ.Ρεζερβ./ρεζέρβας (λίτρα) |
3,6 |
|
Κατανάλ.(λίτρα/100χλμ.) |
2,7 |
|
Βάρος (kg, πλήρες) |
107 |
|
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
122 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο περιμετρικό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
|
Διαδρομή (χιλ.) |
100 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ |
|
Διαδρομή |
60 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /192 |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Τ /Δ.Α. |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε: 60/100-17 |
|
|
Ελαστικό Π: 80/90-17 |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.940 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.245 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
770 |



Morbidelli T1002VX: Διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα το νέο μεγάλο Adventure!
Kawasaki Z900 RS 2026: Σταθερή στο neo-retro στυλ με αναβαθμίσεις στον κινητήρα
Γιατί η Τροχαία έκανε δώρο κράνη στις επαρχίες χωρίς πρόστιμο ενώ στην Αθήνα «πληρώθηκε» το κράνος;
Naked έως 900 κυβικά εκατοστά με τα καλύτερα φρένα
MV Agusta Brutale 800 2026: Παρουσιάστηκε το νέο naked της Ιταλικής φίρμας με 113 άλογα
Triumph Trident 800 2026: Με 113 ίππους , αναρτήσεις Showa και premium εξοπλισμό
Test μπουφάν 4 εποχών IXON Allroad: Υψηλή ποιότητα κατασκευής & σπορ εμφάνιση
TAILG F55 Graphene: Με 100 χλμ. αυτονομία και αυτόματη ανάρτηση ADS
Owosso Pulse Autocycle: Το «αεροπλάνο» που νόμιζε πως είναι μοτοσυκλέτα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
ναι οκ ολα καλα αυτα που αναφερεις αγαπητο mototriti αλλα πειτε στη yamaha πως ηρθε η ωρα της αντικαταστασης του ! ! ! μην βλεποπυν μονο τις πωλησεις. . οσο για τα περι προδιαγραφων του excinter 150 εινα παραμυθια,αμα θελουν μπορουν!!!