Το Crypton-X είναι το δυνατότερο παπί, γεγονός που οφείλεται στον υγρόψυκτο κινητήρα των 135 κ.εκ. Επιπλέον, έχει τον πιο sport χαρακτήρα. Αν μιλάμε, λοιπόν, για ένα παπί, το οποίο τρέχει, “παίζει”, στρίβει και συμπεριφέρεται σαν sport, το Crypton είναι η καλύτερη πρόταση. Ωστόσο, αυτό σημαίνει και το υψηλότερο κόστος από όλα τα παπιά της αγοράς και υποχωρήσεις στον τομέα της πρακτικότητας. Παρόλα αυτά, είναι σχεδόν σίγουρο όλοι θα αφήσουν κατά μέρος τον πρακτικό τομέα και θα κάνουν πάρτι πάνω στη σέλα του! Μία βόλτα αρκεί.
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
134,4 |
|
Διάμ. x Διαδρομή (χλστ). |
54x58 |
|
Συμπίεση (:1) |
10,9 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
12,6/8.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/6.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρ.Ρεζερβ./ρεζέρβας (λίτρα) |
3,6 |
|
Κατανάλ.(λίτρα/100χλμ.) |
2,7 |
|
Βάρος (kg, πλήρες) |
107 |
|
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
122 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο περιμετρικό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
|
Διαδρομή (χιλ.) |
100 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ |
|
Διαδρομή |
60 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /192 |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Τ /Δ.Α. |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε: 60/100-17 |
|
|
Ελαστικό Π: 80/90-17 |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.940 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.245 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
770 |
EMOOV JSM1: Ηλεκτρικό GT scooter 200 km αυτονομίας με μπαταρία CATL και τιμή 5.890 ευρώ
Τα πιο προσιτά Adventure από 650-900κ. εκ με μπροστινό τροχό 21 ιντσών
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Test μπουφάν IXON Eddas: Έχει πάνω, την μάνα του και τον πατέρα του
Ταξινομήσεις παπιών Νοεμβρίου: 297 στο σύνολο με μάχη Daytona – Yamaha για την κορυφή
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Τα 30 μοντέλα που κράτησαν το 61% της αγοράς
Τέλος στην πλήρη απαγόρευση: Η Ε.Ε. επιτρέπει τελικά τους θερμικούς κινητήρες και μετά το 2035
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Στις 1.126 μονάδες η αγορά – Το Top 10 των μοντέλων
Ταξινομήσεις scooter Νοεμβρίου: Piaggio πρώτη, Honda κοντά στην κορυφή και ακολουθεί SYM με Yamaha
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου ανά μάρκα – Top 10
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
ναι οκ ολα καλα αυτα που αναφερεις αγαπητο mototriti αλλα πειτε στη yamaha πως ηρθε η ωρα της αντικαταστασης του ! ! ! μην βλεποπυν μονο τις πωλησεις. . οσο για τα περι προδιαγραφων του excinter 150 εινα παραμυθια,αμα θελουν μπορουν!!!