• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το μασκάκι δεν προστατεύει πολύ από τον αέρα, αλλά ομορφαίνει το εμπρός μέρος.

O κοκοβιός στο πίσω μέρος αποτελεί ξεκάθαρη αναφορά στις cafe racer του παρελθόντος, που άφησαν την δική τους ιστορία.

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής: Φόρος τιμής

 

Ο στόχος των σχεδιαστών της SYM ήταν ξεκάθαρος. Ήθελαν το καινούργιο Wolf να θυμίζει τις μοτοσυκλέτες που έτρεχαν σε αγώνες τη δεκαετία του `50 και τα κατάφεραν με μεγάλη επιτυχία. Τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης και σε κάθε στάση στο φανάρι ή στο βενζινάδικο θα δείτε πολλούς να το κοιτούν και να αναρωτιούνται αν είναι παλιό ή καινούργιο μοντέλο και πόσα κυβικά είναι. Στον τομέα της σχεδίασης, είναι ξεκάθαρο ότι τίποτα δεν αφέθηκε στη τύχη και αυτό επιβεβαιώνεται από τις επιλογές των ανθρώπων της εταιρείας. Οι όμορφες καμπύλες κυριαρχούν σε όλο το μήκος της μοτοσυκλέτας και η cafe racer αισθητική ενισχύεται από το μασκάκι που περιβάλλει τον στρογγυλό προβολέα, το μακρόστενο ρεζερβουάρ και φυσικά το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη. 


Το κόκκινο χρώμα του πλαισίου απογειώνει την σπορ εμφάνιση και ταιριάζει ιδανικά με τα επίσης κόκκινα σιρίτια στους τροχούς, αλλά το μαύρο, τριγωνικό τελικό της εξάτμισης είναι κάπως ογκώδες και ξεχωρίζει.
Ποιοτικά, το Wolf CR 300i βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο και αυτό έχει ιδιαίτερη αξία, αν αναλογιστούμε την προσιτή του τιμή. Το φινίρισμα των επιμέρους εξαρτημάτων και η συναρμογή των πλαστικών το κατατάσσουν στο άνω άκρο αυτής της κατηγορίας κυβικών και δεν παρουσιάζονται τριγμοί στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους. Όλα είναι κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας υλικά, ενώ ντίζες, σωληνάκια και καλώδια είναι προσεκτικά τακτοποιημένα. Είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματικές επιλογές, λευκό και μαύρο, με τις ζάντες να είναι σε μαύρο χρώμα και στις δυο περιπτώσεις.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις