• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Προσφέρει ευκολία και διασκέδαση το Wolf CR 300i στο δρόμο.

    Οδηγώντας: ¶ξιο του ονόματος

     

    Η εμφάνισή του σε κερδίζει αμέσως και η καλή εικόνα συνεχίζεται μόλις ανέβεις στη σέλα. Η ανάλαφρη αίσθησή του, σου δίνει μια ιδέα για το πόσο ευέλικτο και πρακτικό θα είναι, κάτι που επιβεβαιώνεται μόλις κάνεις τα πρώτα μέτρα. Οι ασκήσεις ακριβείας ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα γίνονται με μεγάλη ευκολία, ενώ το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και η χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος κάνει παιχνιδάκι τις μανούβρες. Οι αναρτήσεις τα πάνε αρκετά καλά με τις κακοτεχνίες των δρόμων, φιλτράροντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και δίνοντας μια αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας. Πέφτοντας σε κάποια μεγάλη λακκούβα με πολλά χιλιόμετρα, τα πίσω αμορτισέρ μπορεί να τερματίσουν. Αυτό διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό, αν αυξήσεις την προφόρτιση των ελατηρίων, θυσιάζοντας βέβαια μικρό μέρος της άνεσης. Μέσα στην κίνηση της πόλης αυτό που ίσως προβληματίσει είναι η σκληρή λειτουργία του κιβωτίου, το οποίο απαιτεί αρκετή δύναμη στον λεβιέ των ταχυτήτων και κάνει απαραίτητη τη χρήση κατάλληλης μπότας. Επίσης, χρειάζεται λίγο συνήθεια προκειμένου να βρίσκεις εύκολα τη νεκρά.

    Το Wolf μπορεί να είναι μια μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να προσφέρει γενναίες δόσεις διασκέδασης. Σε επαρχιακό δρόμο με συνεχόμενες στροφές δείχνει γιατί φοράει cafe racer προβιά. Αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση έχοντας ταυτόχρονα σταθερό πάτημα που εμπνέει εμπιστοσύνη. Σε αυτό συνεισφέρουν και τα επώνυμα ελαστικά που δίνουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Ο κινητήρας ανεβάζει πρόθυμα στροφές και το CR 300i δεν θα αργήσει να φτάσει την τελική του ταχύτητα. Εκεί ο αέρας κάνει την εμφάνισή του καθώς, το μικρό μασκάκι τα βρίσκει λίγο σκούρα, αλλά η μοτοσυκλέτα παραμένει σταθερή και μπορείς να κινείσαι για ώρα με μεγάλες ταχύτητες. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και δεν έχουν πρόβλημα στο να ακινητοποιήσουν το Wolf με ασφάλεια ακόμα και από πολλά χιλιόμετρα. Είναι προοδευτικά και το ABS σπάνια θα χρειαστεί να επέμβει, ενώ όταν το κάνει είναι διακριτικό, χωρίς έντονη ανάδραση σε μανέτα και λεβιέ.   

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SYM: VF125 - Γιατί το καλό παπί πρέπει να είναι προσιτό!