Το 1050 Adventure μπορεί να είναι η ιδανική “τα κάνω όλα” μοτοσικλέτα. Είναι φιλική και ευέλικτη για κάθε μέρα, εξαιρετική (για on-off) στο στροφιλίκι, καλή στο ταξίδι, ικανοποιητικά οικονομική σε κατανάλωση και άρτια εξοπλισμένη. Για κάποιον που προέρχεται από πιο κάτω κατηγορίες, θα τον υπερκαλύψει και θα του ανοίξει τα μάτια, θα τον κάνει καλύτερο οδηγό. Κάποιος με εμπειρία από μεγάλες μοτοσικλέτες μάλλον θα βρει λίγα τα άλογα που θα έχει στη διάθεσή του. Η τιμή του, το φέρνει σε άμεση αντιπαράθεση με μοτοσικλέτες πιο ισχυρές (σοβαρό κριτήριο στον ρεαλισμό της αγοράς) και εκεί αρχίζει να δείχνει λίγο αλμυρό. Ας μην ξεχνάμε πως στο πελατολόγιο της κατηγορίας, η ικανότητα στο χώμα, ένα από τα σημεία διαφοροποίησης του Adventure, δεν συνιστά κυρίαρχο κριτήριο επιλογής.
| Τεχνικά
  Χαρακτηριστικά | 
 | 
| Κινητήρας | 4Τ, V2, Υ/Ψ 8Β | 
| Κυβισμός
  (κ.εκ.) | 1.050 | 
| Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 103x63 | 
| Συμπίεση
  (:1) | 13 | 
| Ισχύς
  (ίπποι/σ.α.λ.) | 93,8/Δ.Α. | 
| Ροπή
  (kgm/σ.α.λ.) | 7.6/Δ.Α. | 
| Τροφοδοσία | Ψεκασμός | 
| Χωρητικότητα
  ρεζερβουάρ (λίτρα) | 23 | 
| Κατανάλωση
  (λτ/100χμ) | 7.2 | 
| Τελική
  ταχύτητα (χμ/ώρα) | 220 | 
| Βάρος, πλήρες (kg) | 230 | 
| Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | 
 | 
| Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | 
| Αναρτήσεις
  Ε | USD, 43χλστ.  | 
| Διαδρομή (χλστ.) | 185 
 | 
| Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ  | 
| Διαδρομή (χλστ.) | 190 | 
| Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/320, 4πίστονες δαγκάνες, ABS | 
| Φρένα
  Π (χλστ.) | Δ/267, 2πίστονη δαγκάνα, ABS | 
| Τροχοί-Ελαστικά | 
 | 
| Ελαστικό
  Ε | 110/80-19 | 
| Ελαστικό
  Π | 150/70-17 | 
| Διαστάσεις | 
 | 
| Μήκος (χλστ.) | Δ.Α. | 
| Πλάτος (χλστ.) | Δ.Α. | 
| Μεταξόνιο
  (χλστ.) | 1.560 | 
| Ύψος
  σέλας (χλστ.) | 850 | 
|  Εξοπλισμός | 
 | 
| ABS/Ρυθμ. | Υ | 
| Traction
  Control/Ρυθμ. | Υ | 
| Στροφόμετρο | Y | 
| Immobiliser | Υ | 
| Υπολογιστής
  ταξιδιού | Y | 
| Μερικός
  χιλιομετρητής | Y | 
| Ένδειξη
  βενζίνης | Y | 
| Δείκτης
  θερμοκρασίας | Υ | 
| Θερμοκρασία
  περιβάλλοντος | Υ | 
| Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ | 
| Ρυθμιζόμενες
  μανέτες Σ/Φ | Υ | 
| Πλάγιο
  σταντ | Y | 
| Κεντρικό
  σταντ | Υ | 
| Χειρολαβές/Σχάρα | Υ | 
| Ρυθμιζόμενες
  αναρτήσεις Ε/Π | ΔΥ/Υ | 


 Β«ΞολοΟΟΞ½ΞΏΟΒ» ΟΟΞΏ ΟΞ―ΟΟ ΞΊΞ¬ΞΈΞΉΟΞΌΞ±! ΞΞ¬Ξ½Ξ΅ΞΉΟ ΟΞΏ αμάξι ΟΞΏΟ
 Β«Οαγίδα ΞΈΞ±Ξ½Ξ¬ΟΞΏΟ
Β»;
Β«ΞολοΟΟΞ½ΞΏΟΒ» ΟΟΞΏ ΟΞ―ΟΟ ΞΊΞ¬ΞΈΞΉΟΞΌΞ±! ΞΞ¬Ξ½Ξ΅ΞΉΟ ΟΞΏ αμάξι ΟΞΏΟ
 Β«Οαγίδα ΞΈΞ±Ξ½Ξ¬ΟΞΏΟ
Β»;Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Panther Racing του ΑΠΘ: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο MotoStudent 2025!
«Ψηφιακός»ΚΟΚ: Τα έσοδα από τα πρόστιμα αντί στους δήμους θα πηγαίνουν στα ταμεία της αστυνομίας!
Σλοβακία: Όριο ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για όσους κινούνται στα πεζοδρόμια!
Μείωση στις παραβάσεις για μη χρήση κράνους κατά 25% δηλώνει η Τροχαία
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη  Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.