Το 1050 Adventure μπορεί να είναι η ιδανική “τα κάνω όλα” μοτοσικλέτα. Είναι φιλική και ευέλικτη για κάθε μέρα, εξαιρετική (για on-off) στο στροφιλίκι, καλή στο ταξίδι, ικανοποιητικά οικονομική σε κατανάλωση και άρτια εξοπλισμένη. Για κάποιον που προέρχεται από πιο κάτω κατηγορίες, θα τον υπερκαλύψει και θα του ανοίξει τα μάτια, θα τον κάνει καλύτερο οδηγό. Κάποιος με εμπειρία από μεγάλες μοτοσικλέτες μάλλον θα βρει λίγα τα άλογα που θα έχει στη διάθεσή του. Η τιμή του, το φέρνει σε άμεση αντιπαράθεση με μοτοσικλέτες πιο ισχυρές (σοβαρό κριτήριο στον ρεαλισμό της αγοράς) και εκεί αρχίζει να δείχνει λίγο αλμυρό. Ας μην ξεχνάμε πως στο πελατολόγιο της κατηγορίας, η ικανότητα στο χώμα, ένα από τα σημεία διαφοροποίησης του Adventure, δεν συνιστά κυρίαρχο κριτήριο επιλογής.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, V2, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.050 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
103x63 |
Συμπίεση
(:1) |
13 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
93,8/Δ.Α. |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
7.6/Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
23 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
7.2 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
220 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
230 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 43χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
185
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
190 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/267, 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό
Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.560 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
850 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
ΔΥ/Υ |
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
Νέος ΚΟΚ: Πάνω από 14.000 έλεγχοι της Τροχαίας στην Αττική σε 4 μέρες
Quasar 1980: Στο σφυρί η σπάνια βρετανική μοτοσυκλέτα με οροφή
Νέα πατέντα αποκαλύφθηκε από την ΚΤΜ για ηλεκτρικό-μηχανικό supercharger
Kymco X-Town ST 250 2025: Euro5+ με νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος και μεγάλη ζελατίνα
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.